خانه » اخبار و رویدادها » آزمان کادری رییس هیئت فوتبال ورامین شد

آزمان کادری رییس هیئت فوتبال ورامین شد

با استعفای جواد ولی زاده و موافقت رییس اداره ورزش و جوانان، آزمان کادری بار دیگر سکان فوتبال شهرستان ورامین را به دست گرفت.

به گزارش ورامین سیتی به نقل از مهر، چهارم اردیبهشت ماه ۱۳۹۳ بود که جواد ولی زاده به عنوان رییس جدید هیئت فوتبال ورامین جایگزین آزمان کادری شد اما در کم تر از ۱۰۰ روز، بار دیگر آزمان کادری به عنوان رییس هیئت فوتبال انتخاب و توسط رییس اداره ورزش و جوانان ورامین معارفه شد.

آزمان کادری اظهار داشت: امروز فوتبال به عنوان پرطرفدارترین رشته ورزشی  بسیاری از نوجوانان و جوانان کشور را به خود جذب کرده و ظرفیت های ویژه ای در این زمینه بوجود آورده است.

رییس جدید هیئت فوتبال ورامین افزود: شهرستان ورامین از دیرباز دارای جایگاه ویژه ای در فوتبال استان تهران بوده که در صورت آماده  شدن شرائط و امکانات لازم، زمینه حضور استعدادهای ورامینی در سطح کشور بیش از پیش فراهم می شود، منطقه ورامین در لیگ برتر والیبال با متین ورامین و در لیگ برتر فوتسال با منصوری قرچک و در لیگ تکواندو با شهرداری ورامین نماینده دارد که این نشان می دهد که شهرستان ورامین می تواند در رشته های مختلف تیمی و انفرادی گام های موثری بردارد.

وی ادامه داد: یکی از برنامه های مهم هیئت فوتبال ورامین در سال ۱۳۹۳، برگزاری لیگ باشگاهی پویا و با نشاط در سطح شهرستان است که زمینه ظهور پدیده ها و استعدادهای جدید در این رشته را فراهم کرده و به ورزش کشور معرفی کند.

کادری اضافه کرد: اکنون پیشکسوتان فراوانی در عرصه فوتبال ورامین حضور دارند که بی شک به عنوان سرمایه های این رشته محصوب شده و باید از ظرفیت این گنج های گرانبها برای رشد فوتبال و ورزش  شهرستان ورامین استفاده کرد.

این فعال ورزشی عنوان کرد: حضور نوجوانان و جوانان در کلاسهای تابستانی فوتبال نسبت به سال های گذشته از رشد مناسبی برخوردار بوده و نشان می دهد که ورزش فوتبال پس از بازی های جام جهانی، از اقبال بیشتری در میان مردم برخوردار شده است.

وی بیان داشت: حضور نوجوانان و آینده سازان کشور در ورزش، از بسیاری معضلات و مشکلات فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، اخلاقی و غیره جلوگیری کرده و زمینه ارتقای سطح سلامت فردی و روانی جامعه را فراهم می کند.

کادری اضافه کرد: در این میان خانواده ها نقش مهم و غیرقابل انکاری را ایفا می کنند و می توانند با ایجاد انگیزه لازم در میان فرزندان خود، زمینه حضور آنان در برنامه های ورزشی را فراهم کرده و در جهت رشد ورزش شهرستان و ارتقای سلامت جامعه گام بردارند.

این مسئول تأکید کرد: هیأت فوتبال شهرستان ورامین بار دیگر دستان خود را به سوی تمامی پیشکسوتان و فعالان رشته فوتبال دراز کرده و خواستار همراهی و همدلی همه عزیزان برای پیشرفت ورزش در سطح ورامین است.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.