خانه » اخبار و رویدادها » دوشنبه ؛ تجمع هیئات مذهبی ورامین در آستان امامزاده سید فتح الله

دوشنبه ؛ تجمع هیئات مذهبی ورامین در آستان امامزاده سید فتح الله

السلام علیک یا جعفر بن محمد

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه ورامین از تجمع هیئات مذهبی این شهرستان همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) خبر داد.

حجت الاسلام سید محمد سیدی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن تسلیت شهادت رئیس مذهب جعفری، امام جعفر صادق (ع) اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین ابعاد شخصیتی امام صادق(ع)، بعد خدمتگزاری فکری و فرهنگی به جامعه اسلامی بود که تربیت چندین هزار شاگرد و نهضت علمی و فکری و ترویج اسلام ناب محمدی (ص) از جمله این خدمات بود.

این مسئول با اشاره به جایگاه بنیانگذار فقه جعفری عنوان کرد: امام صادق (ع) در فضا و عصری زندگی می‌کردند که شاخصه‌های ویژه خود را داشت و این بزرگوار از آن شرایط استفاده مناسبی کردند.

وی با اشاره به فضایل اخلاقی و علمی آن امام همام ادامه داد: امام جعفر ‌صادق(ع) در تبیین و ترویج معارف شیعه نقش بسزایی داشتند و پیروان مکتب جعفری باید اهتمام بیشتری در فراگیری و عمل به این معارف داشته باشند.

حجت الاسلام سیدی گفت: همزمان با سالروز شهادت رئیس مذهب شیعه، تجمع عزاداران ورامین از ساعت ۱۲ ظهر در امامزاده سید فتح الله ورامین برگزار می شود و سخنرانان و مادحین اهل بیت، جایگاه علمی، اخلاقی و معرفتی امام ششم را برای مردم تببین خواهند کرد.

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ورامین از مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه ورامین دعوت کرد تا با حضور در مجالس شهادت امام جعفر صادق (ع)،نسبت به ترویج و بسط شعائر اسلامی اهتمام ورزند.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.