خانه » اخبار و رویدادها » طرح نظارت بر فعالیت اماکن ورزشی ورامین آغاز شد

طرح نظارت بر فعالیت اماکن ورزشی ورامین آغاز شد

mirzaei

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ورامین از آغاز اجرای طرح نظارت بر فعالیت اماکن و مراکز ورزشی شهرستان خبر داد.

حسن میرزایی گفت: اجرای طرح نظارت بر فعالیت اماکن ورزشی در راستای نظارت بر روند ثبت نام، دریافت شهریه و رعایت مسائل بهداشتی صورت می گیرد.

وی اظهار داشت: این طرح نظارتی به صورت مشترک و با حضور کارشناسان شبکه بهداشت و درمان و نمایندگان اداره ورزش و جوانان اجرا و به مدت یک ماه ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد : کارشناسان اداره صنعت ، معدن و تجارت در اجرای این طرح مشترک بر نحوه و میزان دریافت شهریه با توجه به نرخ مصوب اداره ورزش و جوانان شهرستان نظارت داشته و به شکایات رسیده از سوی شهروندان رسیدگی خواهند کرد.

وی تأکید کرد: در صورتی که اماکن ورزشی نسبت به دریافت شهریه بالاتر از مبلغ تعیین شده اقدام کرده و یا مسائل بهداشتی را رعایت ننمایند با آنان برخورد قانونی صورت گرفته و در صورت تکرار تخلف از ادامه فعالیت آنان جلوگیری به عمل می آید.

میرزایی گفت: بسیاری از خانواده ها در ایام تعطیلات تابستان فرزندان خود را جهت سپری نمودن اوقات فراغت در کلاس های ورزشی ثبت نام می کنند که استقبال مردم از این کلاس ها ممکن است با تخلفاتی نیز همراه باشد که تلاش داریم با اجرای این طرح از میزان این تخلفات بکاهیم.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ورامین از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی، مراتب را با شماره ۱۲۴ با اطلاع بازرسان این اداره برسانند.

ایرنا

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.