خانه » اخبار و رویدادها » غزه ! رسوا کن

غزه ! رسوا کن

حوادث تلخ و جانسوز این روزهای غزه اتمام حجتی است برای همه کسانی که در گوشه گوشه دنیا در پی حقیقت اند. خون پاک کودکان بی دفاع این سرزمین کوچک تمام تمددن شیطانی غرب را به چالش کشیده است و پرده تزویر از چهره وحشی و کثیف اما پر زرق و برق دنیای مدرن بر افکنده است.

انگار این سرزمین رمز آلود و باستانی قرار است تا انتهای تاریخ خط کشی باشد برای شناخت حق و باطل. سران خائن و دین فروش عرب نیز این روزها در بد مخمصه ای افتاده اند؛ از یک سو با کشتار وحشیانه هم کیشان و هم زبانان خود و از سوی دیگر با  ولی نعمتان مستکبر خود مواجهند و کوش رسوایی آنان نیز از بام افتاده است.

فلسطین در انتظار مردانی است که خانه به خانه فرزندان شیطان را جستجو و نابود سازند تا زمینه ساز دولت حق باشند.

اما از همه اینها گذشته این روزهای خون آلود رمضان غزه موجب رسوایی مدعیان اصلاح طلبی در ایران نیز شده است. همانها که پنج سال پیش شعار “نه غزه نه لبنان” سر می دادند یا آن بزرگانشان که در برابر این شعار غیر انسانی سکوت می کردند و الان پس از پنج سال و از ترس آبروی رفته به تکذیب انتساب خود به آن جماعت فرومایه می پردازند.

 

امروز داشتم روزنامه های کشور را مرور می کردم. در حالی که بسیاری از روزنامه ها با رفتاری حرفه ای حوادث سهمگین غزه را در صفحه اول خود انعکاس داده بودند، روزنامه های محترم اصلاح طلب در رفتاری مشکوک و غیر حرفه ای و غیر انسانی از کنار این واقعه دردناک گذشته و تمام صفحه یک خود را به بازی های احمقانه سیاسی شان اختصاص داده بودند.

فلسطین بمان و تا زمان دولت عدل مهدوی باطل و تزویر را رسوا کن! غرب ، عرب و اصلاح طلب را!

امروز همه‏ دنیاى اسلام باید قضیه‏ فلسطین را قضیه‏ خود بداند؛ این، کلید رمزآلودى است که درهاى فرج را به روى امت اسلامى مى‏گشاید.مقام معظم رهبری(۲۵ /۲/۱۳۸۵٫کنفرانس قدس)

منبع : وبلاگ شیدایی

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.