خانه » اخبار و رویدادها » احسن الله شیرکوند: باشگاه به دنبال حفظ شهرام محمودی، محمد موسوی و سعید معروف است

احسن الله شیرکوند: باشگاه به دنبال حفظ شهرام محمودی، محمد موسوی و سعید معروف است

بازیکن تیم والیبال متین ورامین گفت: یکی از سیاست های مهم باشگاه، حفظ تمامی ملی پوشان است تادر سایه این مهم بتوان افتخارات سال گذشته را تکرار کرد.

به گزارش ورامین سیتی به نقل از ایرنا ، احسن الله شیرکوند گفت: هدف گذاری تیم والیبال متین ورامین در سال آینده کسب عنوان در رقابت های جام باشگاه های جهان است برای دست یابی به این هدف، تیم والیبال متین ورامین قدرتمندتر از سال گذشته وارد لیگ برتر و جام باشگاه های جهان خواهد شد.

وی افزود: تیم والیبال متین ورامین با قدرتی مضاعف در لیگ برتر والیبال حاضر خواهد شد، چرا که این تیم نماینده ایران و قاره آسیا در رقابت های جام باشگاه های جهان است.

وی اظهار داشت: باشگاه متین به دنبال حفظ تمامی بازیکنان سال گذشته است و ملی پوشان تیم نیز از این قضیه مستثنی نیستند، باشگاه به دنبال حفظ شهرام محمودی، سید محمد موسوی و سعید معروف است.

لیبروی متین ورامین در ادامه بیان کرد: موسوی و محمودی با تیم متین قرارداد دارند و بازیکنان این تیم محسوب می شوند و تلاش می کنیم با ارائه پیشنهاد مناسب زمینه حضور سعید معروف را نیز در این تیم فراهم آوریم.

رئیس هیأت والیبال شهرستان ورامین اظهار داشت: خوشبختانه حمایت همه جانبه امام جمعه، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و اعضای شورای اسلامی و شهرداری ورامین از تیم والیبال متین زمینه حضور پرقدرت این تیم در فصل جدید لیگ برتر والیبال را فراهم کرده است .

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.