خانه » اخبار و رویدادها » طرح نظارت ویژه ماه رمضان در ورامین آغاز شد

طرح نظارت ویژه ماه رمضان در ورامین آغاز شد

mirzaei

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ورامین از آغاز طرح نظارت بر توزیع کالا، ویژه ماه مبارک رمضان در این شهرستان خبر داد.

حسن میرزایی افزود: بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ورامین با همکاری مجامع امور صنفی به منظور جلوگیری از افزایش بی رویه قیمت ها با سرکشی به تمام واحدهای صنفی بر نحوه توزیع کالاهای مورد نیاز مردم نظارت دقیق خواهند داشت.

وی گفت: چهار اکیپ بازرسی اداره صنعت، معدن و تجارت و دو تیم اصناف در دو نوبت صبح و عصر اقدام به بازرسی واحدهای صنفی می نمایند ضمن اینکه تلفن ۱۲۴به طور شبانه روز آماده دریافت گزارشهای مردمی می باشد.

وی تصریح کرد: این اداره علاوه بر اقدامات نظارتی و بازرسی، نسبت به تهیه مایحتاج عمومی شهروندان نیز اقدام نموده که همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان این کالاها در فروشگاه های منتخب شهرستان بین شهروندان توزیع می گردد.

وی بیان داشت: هم اکنون ۱۴۰ تن برنج آرژانتینی، ۲۵۰ تن شکر، ۱۵۰ تن مرغ منجمد، ۵۰ تن گوشت منجمد و مقدار کافی روغن با نرخ مصوب تهیه و به زودی کار توزیع آن را آغاز می نماید.

وی تصریح کرد: با هماهنگی های به عمل آمده با اصناف مختلف مستقر در شهرستان، فروش فوق العاده طرح ضیافت در ۱۲۰ مرکز صنفی اعم از خواروبار، قصابی، مرغ فروشی و قنادی انجام و این صنوف کالاهای خود را با تخفیف ویژه توزیع می کنند.

میرزایی گفت: همچنین نمایشگاه طرح ضیافت ورامین از ابتدای ماه مبارک رمضان در ۲۰ غرفه کالاهای اساسی مورد نیاز مردم را با تخفیف ویژه عرضه می کنند.

IRNA

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.