خانه » اخبار و رویدادها » حواشی همایش ۱۵خرداد/عکس های متعدد هاشمی/ آخرین وضعیت فرمانداری ویژه ورامین!/ ارسال ۵۰مقاله/ رونمایی از ۱۰ عنوان کتاب/ بازرسی بدنی/ عجله ی وزیر/…

حواشی همایش ۱۵خرداد/عکس های متعدد هاشمی/ آخرین وضعیت فرمانداری ویژه ورامین!/ ارسال ۵۰مقاله/ رونمایی از ۱۰ عنوان کتاب/ بازرسی بدنی/ عجله ی وزیر/…

farmandari-varamin-15khordad-09

صبح امروز همایش ملی ۱۵ خرداد با حضور وزیر کشور و شخصیت های استانی و منطقه ای در دانشکده کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی ورامین برگزار شد که این مراسم نیز حواشی جالب توجهی را در خود جای داده بود.تجلیل از خانواده های شهدای ۱۵ خرداد سال ۱۳۴۲، رونمایی از کتب و آثار ۱۵ خرداد ورامین، رونمایی از نماد جشنواره طلوع خبر داد، تجلیل از پژوهشگران حوزه ۱۵ خرداد از مهمترین بخش های همایش ملی ۱۵ خرداد بود.

تا روز قبل از شروع مراسم برای تعدادی از مسئولان شهرستان ورامین برای عرض خیرمقدم و بیان مشکلات شهرستان برنامه سخنرانی پیش بینی شده بود اما به علت عجله وزیر کشور برای بازگشت به تهران دو سخنرانی حذف و فقط فرماندار ورامین و رییس دانشگاه آزاد اسلامی ورامین – پیشوا سخنرانی کردند.

بازدید بدنی و بررسی لوازم و اشیای مردم باعث نارضایتی شهروندان شد به طوری که برخی از حاضران در همایش با ابراز گلایه مندی از این مسأله خواستار رعایت حال مردم توسط مسئولان حراست شدند.

امام جمعه موقت ورامین در همایش ملی پیشگامان انقلاب که با حضور وزیر کشور در ورامین برگزار شد گفت: به همین مناسبت سوم شعبان و میلاد امام حسین(ع) امیدواریم ارتقای شهرستان ورامین و استان شدن این منطقه را در دستور کار وزارت کشور قرار گیرد.

 در حالی که خبرنگاران پس از همایش برای طرح سوالات خود از وزیر کشور آماده شده بودند وزیر با پاسخ های کوتاه به چند سوال محل را ترک کرد.

عبدالرضا رحمانی فضلی در حاشیه این همایش درباره آخرین وضعیت فرمانداری ویژه ورامین گفت: این مسأله باید در دولت مورد بررسی قرار گیرد.(مهر)

این در حالی است که فرمانداری ویژه ورامین در دولت قبل به تصویب رسیده است و تنها کاری که دولت یازدهم باید انجام دهد ابلاغ آن است.

ایرنا: سیداحمد حسینی معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین – پیشوا در حاشیه برگزاری همایش سراسری ۱۵ خرداد که در دانشکده کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین – پیشوا برگزار شد افزود: با اعلام فراخوان همایش سراسری ۱۵ خرداد، ۵۰ مقاله از سراسر کشور به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد که از این تعداد سه مقاله برگزیده به عنوان سخنرانی در روز همایش ارائه شده و ۱۰ مقاله نیز به صورت پوستر ارائه می شود.

فارس: رونمایی از ۱۰ عنوان کتاب که تاکنون در زمینه حماسه مردم ورامین در حمایت از امام خمینی (ره) در سال ۴۲ تالیف شده یکی دیگر از برنامه‌های این همایش ملی است.همچنین در بخش پایانی همایش ملی ۱۵ خرداد از مولفان ۱۳ مقاله برگزیده که پس از نظر هیئت داوران از بین ۵۰ مقاله رسیده به همایش برتر معرفی شده بودند، تجلیل شد.

ورامین ما: هر فردی پس از اینکه از گیت های فوق تخصصی ایست بازرسی می گذشت و وارد سالن آمفی تئاتر می شد با بنرهای مختلفی رو برو می شد که صحبت های “آیت الله” در گوشه گوشه این سالن پر بود که می توان گفت حتی شاید بیشتر از بنرهای سخنان امام خمینی(ره) بوده است.پس از اتمام قرائت نام خانواده های شهدا و دریافت جوایز خود و رونمایی از کتاب ها و تمبر جشنواره طلوع خرداد، مجری از وزیر کشور خواست که هدیه ای که خانواده شهدای ۱۵ خرداد برای وی در نظر گرفته اند که فرش دست باف ورامین نیز می باشد را قبول کند که رحمانی فضلی با سرعت به پایین صحنه آمده و سالن را ترک کرد که هدیه روبان پیچ شده خانواده شهدا به دست یکی از مسئولین دانشگاه پس از خروج وزیر از دانشکده کشاورزی از سالن خارج شد.

حاضران باید از سهمیه ارگان یا سازمانی که در آن مشغول به فعالیت هستند استفاده می کردند تا بتوانند وارد سالن آمفی تئاتر دانشکده کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان ورامین شوند.اینکه این دیدار با حضور افرادی خاص و آن هم به صورت کاملاً محصور انجام می شود گوشه از تفاوت های حضور وزیر کشور با مسئولین ارشدتر کشور در دوران های قبل بوده است.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.