خانه » اخبار و رویدادها » بهترین توپگیر جهان رییس هیئت والیبال شهرستان ورامین شد

بهترین توپگیر جهان رییس هیئت والیبال شهرستان ورامین شد

احسن الله شیرکوند لیبروی تیم متین ورامین و بهترین توپگیر مسابقات والیبال جام باشگاه های جهان به عنوان رییس جدید هیئت والیبال ورامین منصوب شد.

احسن الله شیرکوند را شاید باید بهترین و تأثیرگذارترین بازیکن والیبال شهرستان ورامین در کشور نامید که چه در عرصه ملی و چه در عرصه باشگاهی مقام های درخور توجهی را با تیم های مختلف کسب کرده است.

کسب مقام قهرمانی لیگ برتر والیبال با تیم های متعدد، قهرمانی جام باشگاه های آسیا در چندین دوره، حضور در تیم های جوانان، امید و تیم ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران و کسب مقام قهرمانی مسابقات آسیایی تنها گوشه ای از کارنامه درخشان احسن الله شیرکوند است.

با موافقت رییس هیئت والیبال استان تهران، احسن الله شیرکوند لیبروی تیم متین ورامین و بازیکن ملی پوش سال های نه چندان دور تیم ملی ایران که در ماه گذشته به عنوان بهترین توپگیر مسابقات جام باشگاه های جهان انتخاب شد، به عنوان رییس جدید هئیت والیبال ورامین انتخاب شد.

احسن الله شیرکوند در دومین فصل از حضور تیم متین ورامین در مسابقات والیبال لیگ برتر به کمک این تیم آمد و با تلاش های خود توانست فضای همدلی را بین مسئولین شهرستان و مالک باشگاه متین ورامین ایجاد کند.

در جریان انتقال تیم متین از ورامین به سمنان این بازیکن در کنار مسئولین شهرستان تلاش کرد تا این اتفاق صورت نگیرد و در نهایت با برگزاری جلسه ای، تیم متین که به عنوان سرمایه این منطقه محسوب می شود در ورامین ماندگار شد.

در دو سالی که از حضور متین ورامین در شهر شهیدان ۱۵ خرداد می گذرد، جوانان و نوجوانان زیادی به ورزش علاقمند شده و والیبال به عنوان ورزش اول شهرستان ورامین جای فوتبال را گرفته است.

احسن الله شیرکوند اظهار داشت: حضور تیم متین ورامین در مسابقات لیگ برتر والیبال فرصت مناسبی را به ورزش شهرستان ورامین داد تا بار دیگر توانایی و پتانسیل خود را به مدیران ورزشی کشور ثابت کند.

لیبروی تیم متین ورامین افزود: بنده خود را مدیون مردم ورامین می دانم و به همین خاطر تلاش کردم تا مشکلات تیم متین برای حضور در مسابقات کشوری حل شود و اکنون نیز از اینکه این تیم در ورامین ماندگار شده است بسیار خوشحالم.

وی ادامه داد: حقیقتا با حضور متین در شهرستان ورامین بار دیگر شور و نشاط به ورزش شهرستان بازگشت و علاقمندان به ورزش در این منطقه با حضور در مسابقات تیم متین نشان دادند که ورزش دوست بوده و همواره از پتانسیل بالایی برخوردارند.

شیرکوند اضافه کرد: امروز ظرفیت های عظیمی در والیبال ورامین نهفته که با تشکیل تیم های پایه می توان زمینه رشد و پیشرفت جوانان این دیار را فراهم کرد زیرا اعتقاد دارم که جوانان ورامینی می توانند در سطح اول کشور بدرخشند.

این ورزشکار باسابقه گفت: اکنون نیز در تیم متین بازیکنان بومی نظیر رزم فر و بنده نیز حضور دارم که در ترکیب ثابت تیم متین توانسته ایم قابلیت ها و پتانسیل بالای این منطقه را به همگان ثابت کنیم.

mehr

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.