خانه » اخبار و رویدادها » ورزشی » گلایه شدید بازیکن متین از مسئولان ورامین/ به راحتی این امتیاز ارزشمند ورزشی که به سختی برای شهرستان به دست آمده در حال از دست رفتن است

گلایه شدید بازیکن متین از مسئولان ورامین/ به راحتی این امتیاز ارزشمند ورزشی که به سختی برای شهرستان به دست آمده در حال از دست رفتن است

احسن الله شیرکوند را باید بدون تردید بهترین و مشهورترین والیبالیست شهرستان ورامین دانست که در طول دوران فعالیت ورزشی خود مقام های درخور توجهی را در رده ملی و باشگاهی به دست آورده است.

شیرکوند سال ها به عنوان لیبروی تیم ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران بازی های درخشانی را از خود به نمایش گذاشت و همواره به عنوان یکی از نوابغ ورزشی دیار ۱۵ خرداد شناخته می شود.

کسب مقام قهرمانی لیگ برتر با تیم های مختلف، ایستادن بر قله والیبال آسیا با تیم های متعدد و عضویت در تیم های ملی جوانان، نوجوانان، امید و بزرگسالان بخشی از افتخارات ورزشی احسن الله شیرکوند است.

گلایه شدید بازیکن سابق تیم ملی از مسئولان ورامین

این بازیکن سابق تیم ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران در حفظ تیم متین ورامین طی دو سال اخیر در شهرستان تلاش های بسیاری را انجام داده و با رایزنی با مسئولان مختلف کوشیده است تا امتیاز این تیم از دیار ۱۵ خرداد خارج نشود.

احسن الله شیرکوند

شیرکوند امروز از بی مهری مسئولان شهرستان ورامین نسبت به تیم متین گلایه دارد و معتقد است که برخی افراد تلاش دارند تا تیم متین را به عنوان ابزاری برای موفقیت خود در انتخابات آینده به کار گیرند.

احسن الله شیرکوند در گفتگوی تفصیلی با خبرنگار مهر با تشریح آخرین وضعیت تیم متین ورامین اظهار داشت: تیم متین ورامین از زمان شکل گیری تاکنون به موفقیت های بزرگی دست پیدا کرده است به طوری که این تیم با کسب یک مقام قهرمانی و یک نائب قهرمانی لیگ برتر باشگاه های کشور، یک قهرمانی جام باشگاه های آسیا و حضور در جام باشگاه های جهان به عنوان یکی از پرافتخارترین تیم های حاضر در لیگ ایران به حساب می آید.

تیم متین والیبال را به ورزش نخست ورامین بدل کرد

کاپیتان تیم متین ورامین افزود: از زمان شکل گیری تیم متین در شهرستان ورامین شاهد اشتیاق و علاقه مندی بالای مردم این دیار به رشته والیبال بوده ایم به طوری که امروز والیبال ورزش نخست این منطقه به حساب می آید.

وی ادامه داد: موفقیت تیم متین در رقابت های والیبال سبب شده است تا نوجوانان و جوانان زیادی در ورامین به این رشته ورزشی گرایش پیدا کنند و امروز شاهد هستیم که در کوچه پس کوچه های شهر ورامین، ورزش والیبال گسترش قابل توجهی پیدا کرده است.

احسن الله شیرکوند

متین ورامین هویت ورزشی این دیار شده است

عضو تیم والیبال متین ورامین اضافه کرد: اشتیاق و علاقه مندی مردم ورامین به والیبال را می توان در استقبال از بازی های این تیم در رقایت های لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور مشاهده کرد به طوری که همواره سالن شهید گلعباسی قبل از آغاز بازی مملو از جمعیت بود و بسیاری از هواداران پشت درهای بسته می ماندند.

این قهرمان والیبال ورامین عنوان کرد: امروز بدون تردید متین به عنوان هویت ورزشی ورامین به شمار می رود و بسیاری از مردم کشور، ورزش این شهرستان را با متین ورامین می شناسند.

مردم از عدم تیمداری متین ورامین در لیگ برتر نگران هستند

وی بیان داشت: امروز که والیبال به عنوان ورزش اول کشور و ورامین مطرح شده است، زمزمه هایی مبنی بر عدم تیمداری متین در لیگ برتر امسال به گوش می رسد.

شیرکوند اضافه کرد: مردم شهرستان ورامین و علاقه مندان به ورزش در این دیار طی روزهای اخیر بارها ابراز نگرانی خود را نسبت به عدم حضور متین ورامین در لیگ برتر اعلام کرده و خواستار رسیدگی هرچه سریعتر مسئولان شدند.

سازمان لیگ فدراسیون والیبال خواستار مشخص شدن تکلیف تیم متین شده است

این ورزشکار برجسته والیبال کشور بیان داشت: کانون هواداران باشگاه متین ورامین تاکنون با مسئولان مختلف شهرستان ورامین دیدار کرده و نگرانی مردم از عدم تیمداری متین در لیگ برتر را به گوش مسئولان رسانده اند و اکنون مردم منتظر پیگیری مسئولان هستند.

وی متذکر شد: سازمان لیگ برتر فدراسیون والیبال بارها نسبت به تعیین تکلیف هر چه سریعتر تیم متین تذکر داده و خواستار اعلام شفاف و روشن درباره حضور یا عدم حضور این تیم در مسابقات لیگ برتر امسال شده است.

برخی مسئولان به تیم متین ورامین نگاه سیاسی دارند

شیرکوند گفت: متأسفانه این یک واقعیت انکار ناپذیر است که برخی از مسئولان شهرستان ورامین به تیم متین ورامین نگاه سیاسی دارند و تلاش می کنند تا از این تیم به عنوان پتانسیلی برای انتخابات آتی مجلس استفاده کنند.

وی یادآور شد: مردم به هیچ عنوان نگاه سیاسی به متین ورامین را نمی پذیرند و خواستار توجه مسئولان به این تیم هستند اما متأسفانه وعده های مسئولان تاکنون عملیاتی نشده است.

وی تأکید کرد: مسئولان شهرستان ورامین همواره قول ها و وعده هایی را برای نگه داشتن تیم متین ورامین داده اند اما در عمل هیچ اقدام موثری صورت نمی گیرد و براحتی این امتیاز ارزشمند ورزشی که به سختی برای شهرستان به دست آمده در حال از دست رفتن است.

شیرکوند گفت: البته باید از حمایت های آیت الله محمودی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین تشکر و قدردانی کنم چرا که همواره مشوق تیم ما بودند و مالک باشگاه متین علیرغم ناملایمت هایی که صورت گرفته، طی دو سال گذشته به احترام ایشان تیم را در ورامین حفظ کرد.

وی بیان داشت: امیدوارم تیم متین ورامین در این دیار که شایسته بهترین هاست، حفظ شود در غیر این صورت باید مردم واقعیت های موجود را بدانند.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.