خانه » اخبار و رویدادها » نامه فرماندار به رئیس فدراسیون والیبال/تصمیم فدراسیون موجب نارضایتی مردم ورامین شده است

نامه فرماندار به رئیس فدراسیون والیبال/تصمیم فدراسیون موجب نارضایتی مردم ورامین شده است

به گزارش ورامین سیتی به نقل از روابط عمومی فرمانداری ورامین ، در پی تغییر ناگهانی محل برگزاری بازی سوم پلی آف سوپر لیگ والیبال و تضییع حق تیم متین ورامین، فرماندار شهرستان ورامین طی نامه ای به ریاست فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران خواستار برگزاری این مسابقه در شهرستان ورامین شد.

در این نامه آمده است:

 برادرگرامی جناب آقای داورزنی

ریاست محترم فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران

باسلام واحترام

ضمن آرزوی توفیق روزافزون برای جنابعالی وخانواده ی بزرگ ورزش کشور، پیرو مذاکرات تفصیلی قبلی درخصوص بازی سوم مرحله ی پلی آف سوپرلیگ والیبال ، توجه جنابعالی را به موارد ذیل معطوف می دارم :

  1. تصمیم دفعی و یکباره ی آن فدراسیون محترم درتغییرمیزبانی بازی سوم ، خلاف رویه ی جاری ورزش و موجب نارضایتی مردم شریف شهرستان ورامین شده است . چنانچه آن فدراسیون محترم بنای تغییردر روال مرسوم گذشته را داشت می بایست مراتب را ازمدت ها قبل اعلام می نمود ، نه آنکه چند روزقبل ازبازی سوم ، تیم های دارای دومیزبانی ازسه بازی را ازحقوق حقه ی خود محروم نماید .
  2. حسب اعلام آن فدراسیون محترم ، تماشاگران عزیز ورامین همواره جزء بهترین میزبانان لیگ بوده اند واین مردم عزیز میزبانی بازی سوم مرحله ی پلی آف را حق طبیعی خود می دانند .
  3. درتمام بازی هایی که به میزبانی شهرستان ورامین برگزارشده است کوچکترین مشکل امنیتی وانتظامی دربرگزاری مسابقات ملاحظه نشده است .
  4. اینجانب ، جنابعالی را فردی امین می شناسم که درجریان راه اندازی تیم متین ورامین بیشترین کمک را به این شهرستان مبذول نمودید . برحسب وظیفه عرض می نمایم تغییر ناگهانی میزبانی آن هم چند روز مانده به برگزاری مسابقه ، آن فدراسیون محترم را درمعرض اتهامات مختلف قرارخواهد داد که جادارد مسئولین امربا تدبیرازاین موضوع پیشگیری نمایند .

درپایان به عنوان رئیس شورای تأمین شهرستان ورامین اعلام می دارم این شهرستان آمادگی کامل برای برگزاری مسابقه ی مذکور را داراست و هرگونه تغییر در میزبانی را ظلم آشکاربه مردم شریف خطه ی ورامین و جامعه ی بزرگ ورزش این منطقه می دانم و به صراحت اعلام می نمایم تیم والیبال متین ورامین بازی سوم را فقط وفقط درشهر ورامین برگزار خواهد کرد و چنانچه درتصمیم آن فدراسیون محترم تجدیدنظر صورت نگیرد نماینده ی والیبال ورامین از ادامه ی مسابقـــات کناره گیری خواهد نمود و حفظ عزت منطقه را برقهرمانی ظاهری ورزش ترجیح خواهد داد .

امید است با حسن مدیریت آن مقام محترم حق به صاحب حق برگردد .

محسن منصوری

فرماندار و رئیس شورای تأمین شهرستان ورامین

matin varamin kaleh 91 11 25 varamincity com %28100%29 گزارش تصویری / دیدار متین ورامین و کاله مازندران (3)

به گزارش ورامین سیتی به نقل از مهر، فرماندار و رئیس شورای تأمین شهرستان ورامین اظهار داشت: تیم والیبال متین ورامین زیر بار ظلمی که فدراسیون والیبال می خواهد اعمال کند نخواهد رفت، حتی اگر بازی را انجام ندهیم این بازی را خارج از شهرستان ورامین برگزار نخواهیم کرد و از حق طبیعی خومان دفاع می کنیم.

محسن منصوری افزود: به مسئولان تیم متین و فدراسیون والیبال اعلام کرده ایم که به هیچ وجه بازی سوم را خارج از ورامین برگزار نمی کنیم، چون این حق طبیعی شهرستان ورامین است و طبق قانون تیمی که نسبت به تیمهای دیگر رده بالاتری داشته باشد از دو امتیاز میزبانی برخوردار است.

وی بیان داشت: در سنوات گذشته این طور بوده است و زیر بار ظلمی که فدراسیون می خواهد اعمال کند نخواهیم رفت حتی اگر بازی را انجام ندهیم این بازی را خارج از  شهرستان ورامین برگزار نخواهیم کرد و از حق طبیعی خومان دفاع می کنیم.

امنیت بازی هیج ارتباطی به فدراسیون والیبال ندارد

رئیس شورای تأمین شهرستان ورامین در پاسخ به اظهارات منوچهر پورحسن رئیس سازمان لیگ فدراسیون والیبال که گفته ” بعد از پایان دیدار تیم‌های متین و سایپا،سرمربی تیم متین (مصطفی کارخانه) با من در مورد برگزاری دیدار سوم نیمه نهایی در ورامین صحبت کرد. او می‌گفت تضمین می‌کنیم که این بازی بدون مشکل برگزار شود اما از نظر من واقعا سخت است چون احتمال دارد به اندازه کافی برای کنترل امنیت این بازی از سوی فرمانداری ورامین نیرو داده نشود”، ادامه داد: در خصوص موضوع امنیت که مطرح شده است، اول اینکه امنیت بازی هیج ارتباطی به فدراسیون والیبال ندارد و متولی تأمین امنیت شورای تأمین شهرستان است و با اقتدار در بازی، امنیت را برقرار خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: تاکنون چندین بازی در شهرستان ورامین برگزارشده و هیچ مشکلی در بازیها به وجود نیامده است و حتماً در این بازی نیز مشکلی پیش نخواهد آمد؛ در بازیهای قبلی تعداد مناسبی از نیروهای انتظامی و یگان ویژه امداد در ورزشگاه مستقر بوده و کوچکترین خدشه ای بر امنیت بازی مطرح نبوده است و اینها بهانه ای بیش نیست.

بهانه ها ناشی از فشار موجود در مجموعه والیبال است

منصوری اضافه کرد: فدارسیون والیبال چند هفته قبل تماشاگران ورامین را بهترین تماشاگران لیگ معرفی کرده است، چطور اکنون دم از ناامنی می زنند؟ این بهانه ای بیش نیست و این بهانه ناشی از فشار موجود در  مجموعه والیبال است.

وی بیان کرد: امنیت بازی کاملاً تأمین شده و بنده به عنوان رئیس شورای تأمین شهرستان این مطلب را می گویم و هیچ مشکلی در بازیهای گذشته نبوده و قطعاً در این بازی هم وجود نخواهد داشت و این را صریحاً اعلام می کنم هر جایی به غیر از ورامین بازی سوم را برگزار نمی کنیم، ولو اینکه به قیمت کنار رفتنمان از لیگ تمام شود و این را حق خود می دانیم.

فدراسیون والیبال یک گزینه بیشتر ندارد

منصوری افزود: قرار نیست چون یک تیم سرمایه دار و ذی نفوذ طرف حساب تیم متین است از حقوق طبیعی خودمان کنار بکشیم؛ چندین بار تلاش کرده ام با آقای داورزنی صحبت کنیم ولی ایشان پاسخگو نبود، اما حتماً باید با ایشان صحبت می کنم و صریحاً اعلام خواهم کرد فدراسیون والیبال یک گزینه بیشتر ندارد و آن هم میزبانی ورامین در این بازی است و متقابلاً در بازی تیمهای تیمهای پیکان و کاله هم، چنین مسئله ای وجود دارد.

وی یادآور شد: تیم پیکان اول و تیم کاله چهارم است، تیم پیکان بازیهایش را همیشه در خانه والیبال انجام می دهد و در آنجا راحت تر هستند؛ با ملکیان مدیر عامل تیم پیکان صحبت کردم که وی نیز معتقد است تیم بالاتر دو میزبانی دارد و بعید می دانم تیم پیکان مانند متین بپذیرد بازی سوم را در ورزشگاه آزادی برگزار کند.

اگر ظلمی اتفاق بیفتد از لیگ کنار می رویم

فرماندار شهرستان ورامین ادامه داد: اگر قرار باشد ظلمی اتفاق بیفتد از لیگ کنار می رویم و تا همین جا اقتدار و عظمت شهرستان ورامین را نشان داده ایم؛ این گونه اعمال سلیقه ها نیز جز اینکه به مشکلات ورزش دامن بزند، کمک دیگری نخواهد کرد.

گفتنی است، دوشنبه گذشته و پیش از برگزاری دیدارهای دوم مرحله نیمه نهایی مسابقات والیبال لیگ برتر، سازمان لیگ فدراسیون با لحاظ کردن حساسیت دیدارهای این مرحله، مسائل ایجاد شده در خانه والیبال و سالن شهید گلعباسی ورامین و مشکلات مربوط به تماشاگران، اعلام کرد در صورت نیاز به برگزاری دیدارهای سوم در مرحله نیمه نهایی سالن ۱۲ هزار نفری آزادی میزبان بازیها خواهد بود.

این در حالی بود که طبق جدول رده‌ بندی در پایان مرحله دوره‌ ای مسابقات والیبال لیگ برتر، تیم های پیکان تهران و متین ورامین به خاطر کسب جایگاه های اول و دوم میزبان دیدارهای سوم مرحله نیمه نهایی شده بودند. همین مسئله اعتراض این دو تیم به تصمیم اتخاذ شده را به همراه داشت.

در همین راستا مسئولان متین ورامین پیش از دیدار دوم خود برابر سایپا، طی نامه ‌ای به فدراسیون اعلام کردند در صورت نیاز به بازی سوم حاضر به حضور در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی نیستند. این در حالی است که نتایج به دست آمده در دیدارهای دوم مرحله نیمه نهایی کار را برای تعیین فینالیست‌ها به بازی سوم کشیده است و این یعنی برگزاری این دیدارها در سالن ۱۲ هزار نفری.

این در حالی است که متین ورامین در اعتراض به تصمیم سازمان لیگ برای بازی در سالن ۱۲ هزار نفری اعلام انصراف کرده است و پیکانی‌ها نیز از این بابت معترض هستند. همین مسئله باعث شده تا سازمان لیگ تصمیم بگیرد طی نشستی با مسئولان تیم‌های حاضر در مرحله نیمه‌ نهایی، تصمیم گرفته شده را روز یکشنبه مجددا بررسی و به نتیجه نهایی در مورد آن برسد.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.