خانه » اخبار و رویدادها » اجتماعی » خطر ریزش مجتمع مسکونی ۷۲ واحدی ورامین رفع شد

خطر ریزش مجتمع مسکونی ۷۲ واحدی ورامین رفع شد

فرماندار ورامین از رفع خطر ریزش مجتمع مسکونی ۷۲ واحدی این شهرستان که منجر به تخلیه سکنه آن شده بود خبر داد .

محسن خوانساری افزود: نشت آب به ساختمان مجتمع مسکونی واقع در جاده روستای ریحان آباد از توابع بخش مرکزی شهرستان ورامین ، منجر به ایجاد حفره ای عمیق در پارکینگ آن شده بود که این امرباعث ایجاد شکاف در دیواره های این ساختمان شده بود.

وی اظهارکرد:ساکنان این ساختمان روز دوشنبه ساعت ۱۹ و ۱۹ دقیقه ،این مشکل را به سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ورامین اطلاع داده بودند.

فرماندار ورامین گفت:به دلیل مجاورت ساختمان سازمان آتش نشانی با این مجتمع ، در کمترین زمان ممکن ، نیروهای این سازمان به محل حادثه اعزام و اقدامات اولیه را در خصوص ایمن سازی محل انجام دادند .

وی افزود: اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان ورامین بامداد سه شنبه با حضور در محل حادثه ، نسبت به تخلیه کامل و اسکان موقت ساکنان در دبیرستان نمونه امیرالمومنین که از امکانات رفاهی مناسبی برخوردار بود اقدام کردند و اقدامات لازم برای رفع این مشکل با بهره گیری از کارشناسان و مهندسین ناظر انجام دادند.

خوانساری گفت:پس از بررسی های اولیه از سوی کارشناسان ، آب انباشته شده در کف این ساختمان تخلیه و مسیر فاضلاب این ساختمان به محلی خارج از مجتمع هدایت شد.

وی اظهار کرد:با هماهنگی های لازم و با بهره گیری از شش دستگاه بونکر ، بتن مسلح در کف این ساختمان تزریق و در زمانی کمتر از ۲۴ ساعت خطر ریزش این ساختمان به طور کامل برطرف شد.

فرماندار ورامین گفت:سرعت عمل عوامل امدادی و نیز اعضاء ستاد مدیریت بحران ، از بروز یک مشکل در این ساختمان جلوگیری کرد و در روزهای آینده می توان نسبت به استقرار ساکنان در این مجتمع مسکونی اقدام کرد.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.