خانه » اخبار و رویدادها » برخورد پراید با تیربرق در ورامین دو کشته برجای گذاشت

برخورد پراید با تیربرق در ورامین دو کشته برجای گذاشت

81102763-5593982

رییس پلیس راهور شهرستان ورامین گفت: بر اثر برخورد یکدستگاه خودرو پراید با تیربرق در ورامین، دو سرنشین این خودرو جان خود را از دست دادند.

سرهنگ محمدرضا محمدی گفت: شامگاه شنبه ، یکدستگاه پراید در جاده روستای باغخواص به شهرک مدرس، با تیربرق حاشیه این مسیر برخورد کرده که متأسفانه دو نفر از سرنشینان این خودرو جان خود را از دست دادند.

وی افزود: سه سرنشین دیگر این خودرو نیز دچار مصدومیت شدید شده و توسط نیروهای امدادی به بیمارستان منتقل شدند.

وی اظهار داشت: یکی از مهمترین عوامل افزایش میزان تصادف جاده ای، عدم شناخت افراد از جاده ها و مسیرهای ناآشنا به خصوص جاده های روستایی است که این جاده ها ضمن کم عرض بودن از روشنایی و علائم راهنمایی مناسب نیز برخوردار نمی باشند که این امر بر میزان تصادفات جاده ای می افزاید.

وی گفت: افراد می باید از در اختیار قرار دادن خودروی خود به اشخاص فاقد مهارت خودداری نموده و در مسیرهای ناآشنا با سرعت مجاز حرکت نمایند.

وی تصریح کرد : در روزهای پایانی سال، مسافران می باید با رعایت نکات ایمنی، پرهیز از شتاب زدگی، استراحت لازم در زمان مسافرت های طولانی و توجه کامل به قوانین راهنمایی و رانندگی سفر خوبی را پشت سر گذاشته و روزهای پایانی تعطیلات را بدون حادثه سپری نمایند.

irna

یک نظر

  1. ازهمه هموطنان عزیز عاجزانه التماس دعا دارم خواهش میکنم برای شفای رضا ومجتبی که دراثرتصادف شدیدا مسدوم شده اندودرحال حاظر دربیمارستان یاس سپید بستری هستند دعا کنید.بخصوص رضا که بسیارمحتاج دعاست.متشکرم

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.