خانه » اخبار و رویدادها » اجتماعی » راه اندازی چراغ های راهنمایی در ورامین

راه اندازی چراغ های راهنمایی در ورامین

81295772-5923405

رئیس پلیس راهور شهرستان ورامین از راه اندازی دومین چراغ راهنمایی در این شهرستان خبر داد .

به گزارش ورامین سیتی به نقل از ایرنا ، سرهنگ محمدرضا محمدی گفت: پس از چهار راه دولت ، دومین چراغ راهنمایی زمان دار در میدان ولی عصر(عج) که نقطه ای حادثه خیر در شهرستان ورامین محسوب می شود نصب شد.

وی افزود: پیش از این نخستین چراغ راهنمایی شهرستان در چهار راه دولت که تقاطع اصلی اتصال ادارات شهرستان با مناطق مختلف ورامین محسوب می شد نصب شد که با گذشت بیش از دو هفته از آغاز به کار آن ، ضمن ساماندهی وضعیت ترافیکی این منطقه ، رضایت شهروندان و نیز ساکنین این منطقه جلب شده است .

رییس پلیس راهور ورامین تاکید کرد: پلیس راهور شهرستان ورامین تلاش دارد تا با شناسایی نقاط حادثه خیز شهرستان ، باهمکاری شهرداری نسبت به اصلاح هندسی این نقاط اقدام نماید تا ضمن ساماندهی وضعیت ترافیک شهرستان، باعث کاهش میزان حوادث جاده ای شود.

وی با اشاره به طرح جمع آوری تابلوهای اضافی راهنمایی و رانندگی از سطح شهرستان ورامین گفت: اجرای طرح تابلوهای اضافی و ساماندهی تابلوهای راهنمایی و رانندگی شهرستان ورامین در راستای نظم بخشیدن به وضعیت ترافیک و عبور و مرور خودروها و افزایش رضایت شهروندان صورت می گیرد.

محمدی گفت: این طرح شامل حذف تابلوهای توقف مطلقا ممنوع ، حمل با جرثقیل و تابلوهای کارت پارک می باشد که وجود آن در برخی از خیابان ها و معابر شهرستان ضرورتی نداشت و مشکلی را از ترافیک شهرستان حل نمی کرد.

وی بیان داشت:علاوه بر جمع آوری تابلوهای اضافی، برخی از تابلوهای توقف ممنوع شهرستان نیز اصلاح و زمان دار شده اند زیرا توقف خودروها در بسیاری از خیابان های شهر در ساعات پایانی روز مشکلی برای ترافیک به وجود نمی آورد.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.