خانه » اخبار و رویدادها » نمایشگاه کوچه‌های بنی‌هاشم در ورامین افتتاح شد

نمایشگاه کوچه‌های بنی‌هاشم در ورامین افتتاح شد

81088691-5570825

به گزارش ورامین سیتی به نقل از فارس ، آیت‌الله سیدمرتضی محمودی گلپایگانی ظهر امروز و همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) در مراسم افتتاح نمایشگاه بنی‌هاشم ضمن تقدیر از شهردار ورامین به عنوان مجری این طرح فرهنگی اظهار داشت: بنده حدود ۶۰ سال قبل به مدینه مشرف شدم، آن موقع هنوز کوچه‌های بنی‌هاشم تخریب نشده بود و من به چشم خود خانه‌ها، کوچه‌ها و غربت اهل بیت عصمت و طهارت (ع) را مشاهده کردم.

امام جمعه ورامین افزود: ظلم‌هایی که در صدر اسلام به خاندان پیامبر (ص) روا داشته شد بر کسی پوشیده نیست، این ظلم‌ها همچنان توسط وهابیت ملعون ادامه دارد اما بدانید حق ماندنی است و ظلم رفتنی و هرکس نتیجه عمل خود را خواهد دید.

وی سپس به نمایشگاه کوچه‌های بنی‌هاشم در ورامین اشاره کرد و گفت: این کوچه‌ها یاد و خاطر غربت و مظلومیت اهل بیت (ع) را در اذهان متجلی می‌کند.

معاون فرهنگی شهردار ورامین نیز گزارشی از روند آماده سازی نمایشگاه ارائه کرده و گفت: این نمایشگاه با هدف ترویج فرهنگ فاطمی با به کارگیری ۲۰۰ نیروی انسانی و اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیون ریال آماده شد.

علی عباسی افزود: نمایشگاه مذکور به مدت ۲۰ روز باز بوده و آماده بازدید علاقمندان می‌باشد، ساعات کار نمایشگاه از ۸ الی ۱۲ و ۱۴ الی ۱۸ برای خانواده‌ها و از ۱۸ الی ۲۳ برای هیئات مذهبی با هماهنگی قبلی می‌باشد.

این مسئول تصریح کرد: نمایشگاه کوچه‌های بنی‌هاشم با دستور علی حیدریان شهردار ورامین و حمایت‌های آیت‌الله محمودی آماده شد.

گفتنی است، این نمایشگاه حجج‌الاسلام والمسلمین سیدمحسن محمودی امام جمعه موقت ورامین و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران، رضا غلامی رئیس اداره تبلیغات اسلامی، علیرضا ساور علیا رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد ورامین، علیرضا حیدریان شهردار، علی خانی نایب رییس شورای اسلامی و محمد حسن فرجی عضو شورای اسلامی شهر ورامین، تعدادی از مسئولان ادارات و نهادها و جمع کثیری از مردم مومن و خداجوی منطقه افتتاح شد.

گفتنی است این نمایشگاه در خیابان شهدای ورامین نرسیده به امام زاده کوکب الدین (ع) واقع است.

عکس: ایرنا

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.