خانه » اخبار و رویدادها » طرح تشدید نظارت نوروزی ‎در ورامین آغاز شد

طرح تشدید نظارت نوروزی ‎در ورامین آغاز شد

میرزایی : لزوم دریافت شناسه و ساماندهی انبارهای دولتی و خصوصی

به گزارش ورامین سیتی به نقل از ایرنا، رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ورامین از آغازاجرای طرح تشدید نظارت ویژه نوروز به منظور کنترل بازار دراین شهرستان خبر داد.

حسن میرزایی گفت: طرح های نظارتی اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ورامین به طور مستمر در طول سال اجرا می شود ولی در جهت تشدید این نظارت ها بازرسان این اداره با همکاری بازرسان مجامع امور صنفی، اتاق اصناف و تعزیرات حکومتی تا پانزدهم فروردین سال ۹۳ اقدام به سرکشی مستمر از عملکرد اصناف می نمایند .

وی گفت: در اجرای این طرح ۷ اکیپ نظارتی با حضور در مناطق مختلف شهرستان و بازار مصرف بر عملکرد اصناف مختلف نظارت داشته و با متخلفین برخورد خواهند کرد .

وی افزود: در این طرح از بازرسان افتخاری نیز کمک گرفته خواهد شد.

وی اظهار داشت: نظارت برتوزیع کالا وخدمات، ایجاد بسترمناسب برای تامین مایحتاج عمومی، جلوگیری از فعالیت فرصت طلبان و رسیدگی سریع و دقیق به شکایات مردمی و پرونده های متشکله، از اهداف اجرای این طرح است.

وی افزود: این طرح در دو بخش کالاها و خدمات اجرا می شود که نظارت کامل برفعالیت فروشگاههای عرضه کالاهایی که در سبد مصرفی خانوار نقش اساسی دارند، نظیر فروشگاههای زنجیره ای، موادغذایی، پوشاک، آجیل وخشکبار، انبار، سردخانه ها، میادین میوه وتره بار، غذاخوری ها، رستوران ها، پایانه های مسافربری، خدمات پس از فروش نمایندگی های خودرو و گروه های امداد خودرو ازجمله اماکنی هستند که تحت پوشش این طرح قرار می گیرند.

وی گفت: علاوه بر این بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت با استقرار در محل نمایشگاه عرضه بهاره کالا، بر فعالیت غرفه داران نظارت نموده و با متخلفین برخورد خواهند کرد.

وی تصریح کرد: خوشبختانه بازار مصرف شهرستان ورامین از وضعیت و ثبات کافی برخوردار است و در تأمین کالاهای مورد نیاز شهروندان هیچ مشکلی مشاهده نمی گردد.

وی از شهروندان خواست تا درصورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را با شماره تلفن ۱۲۴ در اختیار بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ورامین بگذارند .

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.