خانه » اخبار و رویدادها » اجتماعی » اختلاف شهرداری ورامین و شرکت مترو به خاطر یک پُل روگذر

اختلاف شهرداری ورامین و شرکت مترو به خاطر یک پُل روگذر

heydariyan

علی حیدریان گفت: اجرای پروژه مترو یکی از مهمترین مطالبات مردم و مسوولین شهرستان ورامین است که با همدلی و وفاق میان مسوولین زمینه اجرای آن در شهرستان فراهم شده ولی در برخی از موارد با کاستی هایی مواجه است که شرکت مترو می باید نظرمسوولین را در این امر لحاظ کنند .

وی افزود : یکی از مهمترین مشکلات موجود در اجرای این طرح در ورامین، پل روگذر بلوار امام رضا(ع) است که به دلیل عدم ارائه نقشه های آن به شهرداری ورامین ، این شهرداری از ادامه فعالیت آن جلوگیری نموده است .

وی اظهار داشت : طی روز های اخیر این نقشه ها از سوی پیمانکاران شرکت مترو به شهرداری تحویل داده شده ولی طرح ارائه شده از سوی شرکت مترو برای احداث پل روگذر مورد تأئید شهرداری نیست .

وی تصریح کرد : از نظر شرکت مترو این پل می باید با دیواره های کاملا بتونی انجام شود که در صورت اجرای این طرح ، ساکنین و کسبه مجاور این پل با مشکلات بسیاری روبرو شده و ملک آنها از انتفاع خارج می شود .

حیدریان گفت : پل روگذر متروی بلوار امام رضا(ع) ورامین باید به صورتی اجرا شود تا از فضای زیر آن بتوان به عنوان پارکینگ ویا فضای ورزشی استفاده شود که این امر مورد توافق تمامی مسوولین شهرستان قرار دارد .

وی گفت : ما نمی خواهیم بار دیگر شاهد احداث یک پل مشابه پل ۱۵ خرداد باشیم که شهر را به دو بخش تبدیل کرده و مشکلات عدیده ای را برای ساکنین مجاور آن ایجاد نموده است .

شهردار ورامین تأکید کرد: تا زمانی که شرکت مترو نظر مسوولین شهرستان در اجرای پل با سازه ای جدید را تأمین نکند، شهرداری از ادامه فعالیت آن جلوگیری به عمل خواهد آورد.

ایرنا

یک نظر

  1. یعنی واقعا پیمانکار شرکت مترو می خواسته پلی مشابه پل ۱۵ خرداد بسازه؟!!

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.