خانه » اخبار و رویدادها » اخبار جوادآباد » شهردار جدید جوادآباد معرفی شد

شهردار جدید جوادآباد معرفی شد

entesab

ظهر امروز مهدی کچویی طی حکمی از سوی استاندار تهران به عنوان شهردار جدید بخش جوادآباد از توابع شهرستان ورامین معرفی و مشغول به کار شد.

سعید بختیاری بخشدار جوادآباد اظهار داشت: با توجه به اینکه بنده یک دوره به عنوان شهردار این شهر به مردم خدمت کرده‌ام به مشکلات جوادآباد واقف هستم که از آن جمله می‌توان به بن بست بودن این بخش اشاره داشت که در صورت تکمیل جاده قم – گرمسار این معضل تا حدودی حل خواهد شد.

وی افزود: امیدواریم روزی را شاهد باشیم که جوادآباد همچون گذشته جمعیت بومی را جهت سکونت در خود ببیند تا رونق و شکوفایی در این بخش به جریان بیفتد.

بختیاری گفت: زیرساخت‌های اجتماعی و شهری فراهم گشته که در صورت مهاجرت معکوس قطع به یقین این بخش از گسترش محسوسی برخوردار خواهد شد.

بخشدار جوادآباد ادامه داد: از سوی بخشداری این قول داده خواهد شد تا برای پیشبرد اهداف منطقه از تمام توان استفاده کنیم تا خدمت‌گزار صدوقی برای مردم باشیم.

فرماندار شهرستان ورامین در ادامه این مراسم با اشاره به وظایف شورای شهر و شهرداری اظهار داشت: توصیه می‌کنم شورا به عنوان شورای شهر عمل کند نه شورای شهرداری؛ چراکه شورای شهر از وظایف گسترده‌ای در تمامی مسائل برخوردار است و وظیفه‌اش تنها به کار عمرانی بر نمی‌گردد و دیگر موارد همچون مسائل فرهنگی و ورزشی از دیگر وظایف این نهاد در نظر گرفته شده است.

محسن خوانساری افزود: نباید طرح‌ها و لوایح که به نفع خودمان است و مردم از آن نفع نمی‌برند مصوب شود و این وظیفه خطیر به عهده اعضای شورا و شهردار قرار گرفته که امیدواریم این مهم به سلامت به منزل مقصود برسد.

این مقام مسئول گفت: از آنجایی که شهردار جدید فرد توانمندی است این امید به وجود می‌آید تا با تدوین اهداف، شهر به سمت و سوی پیشرفت سوق داده شود.

وی ادامه داد: فرمانداری شهرستان، به مشکلات این بخش واقف است و این نوید داده خواهد شد تا جهت رفع آن تمهیدات خاصی بیاندیشد و اعتبار خاصی نیز برای این منظور در نظر بگیرد.

فرماندار شهرستان ورامین اظهار داشت: مردم به عنوان پشتوانه‌های اصلی نظام و انقلاب هستند و باید با تمام توان برای خدمت به آنها گام برداشت.

شهردار جدید نیز بعد از دریافت حکم خود از سوی مسئولان گفت: این نهاد دچار بحران مالی بوده و این مسئولیت سنگین در حال حاضر به عهده بنده واگذار شده که مسئولیتی بسیار سخت است؛ چراکه باید این امانت را به سلامت در طول دوران خدمت به سرمنزل مقصود برسانم.

مهدی کچویی ادامه داد: جوادآباد این پتانسیل را در خود دارد که به کشور معرفی شود، زیرا این منطقه به عنوان قطب اصلی کشاورزی و دامپروری استان تهران محسوب می‌شود که در صورت رفع مشکلات موجود به زودی به این مهم دست خواهیم یافت.

وی افزود: هر چند وظیفه ذاتی شهرداری بیشتر پرداختن به امور عمرانی است ولی از جمله اهداف تدوین شده، عرصه‌های فرهنگی، عمرانی و ورزشی نیز در دستور کار است که امیدواریم این امر با همدلی و همکاری دیگر مسئولان و به خصوص شورای شهر به نتیجه مطلوب رهنمون شود.

شهردار جوادآباد گفت: همکاری با بخش خصوصی و جذب سرمایه‌گذار از برنامه‌های مهم بنده در نظر گرفته شده است تا با بهره‌مندی از این مهم در جهت پویایی شهر گام برداریم.

گفتنی است، پیش از این مصطفی کچویی محقق، سکاندار شهرداری جوادآباد بوده و با توجه به وجود مشکلات عدیده، خدمات شایان توجهی در طول خدمت خود ارائه داشته است.

این گزارش حاکی است، جوادآباد یکی از شهرهای استان تهران است، این شهر مرکز بخش جوادآباد شهرستان ورامین است و با جمعیت ۵ هزار نفری در ۱۰ کیلومتری جنوب ورامین واقع شده است.

فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.