خانه » اخبار و رویدادها » لیگ برتر تکواندو کشور در ورامین برگزار می شود

لیگ برتر تکواندو کشور در ورامین برگزار می شود

tekvando

رییس اداره ورزش و جوانان ورامین گفت: با موافقت فدراسیون تکواندو، هفته سوم و چهارم دور برگشت رقابت های لیگ برتر تکواندو در ورامین برگزار می شود.

مجید بذرافشان اظهار داشت: برای اولین بار از آغاز فصل جدید رقابت های لیگ برتر تکواندو و با موافقت فدراسیون تکواندو، دو بازی شهرداری ورامین در لیگ برتر در ورامین برگزار می شود.

رییس اداره ورزش و جوانان ورامین افزود: هفته سوم و چهارم رقابت های لیگ برتر تکواندو روز ۲۱ بهمن ماه به میزبانی ورامین برگزار می شود و این یک افتخار بزرگ برای جامعه ورزشی این منطقه به شمار می آید.

وی ادامه داد: تیم تکواندو شهرداری ورامین که در فصل گذشته رقابتها و در اولین حضور خود توانست با پیام خانلرخانی سرمربی جوان خود به مقام نائب قهرمانی دست پیدا کند، امسال با جذب بازیکنان مطرح و ملی پوش به چیزی جز قهرمانی فکر نمی کند و با توجه به اینکه شهرداری ورامین اکنون برابر مدعیان پیروز از میدان خارج شده است، قهرمانی فصل دور از دسترس بازیکنان پیام خانلرخانی نیست.

بذرافشان اضافه کرد: شهر‌داری ورامین با به خدمت گرفتن سجاد مردانی و علی شاکری در کنار بهنام اسبقی و محمد خمسه از قهرمانان جهان سعی دارد با قدرت بیشتری وارد لیگ شود به طوری که سرمربی تیم شهرداری از اکنون، قهرمانی را تنها هدف این تیم در مسابقات لیگ امسال معرفی کرده است.

این مسئول عنوان کرد: تیم شهرداری ورامین برای این دوره از رقابتها تدارک مناسبی را دیده است و با سرمربی بومی خود پیام خانلرخانی در صدد کسب عنوان قهرمانی دوازدهمین دوره لیگ برتر تکواندو است.

وی بیان داشت: سطح مسابقات لیگ تکواندو بسیار بالاست و طبق برنامه ریزی صورت گرفته باید تیمها در همه بازی ها بهترین مبارزات خود را به نمایش بگذارند تا مدعی کسب عنوان قهرمانی باشند.

mehr

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.