خانه » اخبار و رویدادها » ۵۷ برنامه فرهنگی ورزشی در شهرستان ورامین اجرا می شود

۵۷ برنامه فرهنگی ورزشی در شهرستان ورامین اجرا می شود

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین از اجرای ۵۷ برنامه فرهنگی ورزشی به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر در این شهرستان خبر داد .

ˈمجید بذرافشانˈ روز سه شنبه گفت:ویژه برنامه های فرهنگی ورزشی شهرستان ورامین به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر از روز دوم بهمن با برگزاری مسابقه بزرگ دو و میدانی در شهرستان آغاز و تا پایان بهمن ماه این ویژه برنامه ها ادامه دارد.

وی گفت:یکی از مهمترین برنامه های مصوب ورزشی شهرستان در ایام الله دهه فجر ، اجرای جشنواره فرهنگی ورزشی فجر است که در ۲۲ رشته و در دو رده برادران و خواهران برگزار می شود .

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین گفت:جشنواره فرهنگی ورزشی فجر از نظر تعداد رشته های ورزشی نسبت به سال گذشته از رشد۴۰ درصدی برخوردار شده است .

وی افزود :افتتاحیه این جشنواره با حضور بیش از سه هزار ورزشکار مرد و زن از ۱۵ بهمن در سالن شهید گلعباسی شهرستان ورامین برگزار خواهد شد .

بذرافشان گفت:با توجه به حضور تیم شهرداری ورامین در لیگ تکواندوکشور ، تلاش شد تا هفته سوم و چهارم این دوره از مسابقات به میزبانی شهرستان ورامین در ایام الله دهه فجر برگزار شود .

وی برگزاری مسابقات قهرمانی کشوری و استانی در رشته های رزمی ،برگزاری همایش میثاق با شهدای ورزشکار و برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی و ورزشی را از دیگر برنامه های اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین در ایام الله دهه فجر یاد کرد .

ایرنا

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.