خانه » اخبار و رویدادها » تکمیل پنج پروژه نیمه تمام ورزشی ورامین نیازمند اعتباراست

تکمیل پنج پروژه نیمه تمام ورزشی ورامین نیازمند اعتباراست

80980918-5394826

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین گفت : تکمیل پنج پروژه مهم ورزشی نیمه تمام شهرستان ورامین نیازمند تخصیص اعتبار لازم است .

به گزارش ورامین سینی به نفل ازایرنا ، مجید بذر افشان روز یکشنبه افزود : با احتساب فضاهای ورزشی دولتی ، غیر دولتی ، آموزش و پرورش و سایر نهاده های دارای فضاهای ورزشی ، سرانه ورزشی شهرستان در حدود ۳۰ سانتی متر مربع است که البته حدود ۵۰ درصد این فضاها قابل استفاده نمی باشد .

وی گفت :زمین چمن کارخانه قند ورامین که جزو سرانه ورزشی شهرستان ورامین محسوب می شود در آستانه تخریب کامل است و از فضاهای ورزشی آموزش و پرورش همه مردم نمی توانند استفاده کنند .

وی افزود : زمین چمن روستای احمد آباد اگر نزدیک به شهر بود می توانست یکی از پروژه های مهم و تأثیرگذار شهرستان باشد که به دلیل عدم رسیدگی در حال از بین رفتن است .

وی اظهار داشت : زمین چمن روستای آبباریک نیز به دلیل عدم رسیدگی مناسب از بین رفته و می باید از ابتدا کاشته شود که اگر این فضاها از سرانه ورزشی شهرستان ورامین کسر گردد ، این سرانه به ۱۸ سانتی متر مربع کاهش می یابد که با توجه به حداقل سرانه ورزشی کشور که حدود۵۰ سانتی مترمربع است ، ورامین از حداقل سرانه نیز محروم است .

بذرافشان اظهار داشت: هم اکنون چندین پروژه ورزشی مهم شهرستان به دلیل عدم اختصاص اعتبارات مورد نیاز به صورت نیمه کاره باقی مانده که تخصیص اعتبارات لازم می تواند اجرای آن ها را تسریع بخشد .

رییس اداره ورزش و جوانان ورامین گفت : پروژه خوابگاه ورزشی شهرستان به طور۱۰۰ درصد تکمیل شده و برای مجهز شدن به امکانات مورد نیاز به ۲ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد .

وی گفت : زمین چمن مصنوعی آبباریک نیز ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته که برای تکمیل شدن به ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال اعتبار نیاز است .

وی بیان داشت : علاوه بر این ، اجرای سالن چند منظور بوستان شهدای ۱۵ خرداد ورامین با ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی همراه بوده که برای تکمیل آن ۲ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده که در صورت تأمین شدن این اعتبار نیز نمی تواند آن را تکمیل کرد .

وی افزود : پروژه تکمیل سکوهای استادیوم تختی به عنوان تنها استادیوم ورزشی شهرستان سال هاست که به دلیل عدم اختصاص اعتبارات مورد نیاز به صورت نیمه کاره باقی مانده است که تکمیل این پروژه که از آغاز اجرای آن سه سال گذشته به ۵ میلیارد ریال اعتبار نیاز است که تنها یک میلیارد ریال آن تأمین شده است .

بذرافشان افزود : اجرای استادیوم ۵ هزار نفره شهرستان نیز که مدتی به دلیل مشکلات ناشی از معارضین نیمه کاره باقی مانده بود ، با رفع مشکل معارض و تحویل نقشه جدید آماده اجراست که اعتبار اولیه این پروژه ۸ میلیارد ریال در نظر گرفته شده است .

وی اظهار امیدواری کرد با اختصاص اعتبارات مورد نیاز ، زمینه تکمیل این پروژه های نیمه تمام فراهم گردیده و شاهد رشد و بالندگی بیش از پیش ورزش شهرستان باشیم .

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.