خانه » اخبار و رویدادها » فرماندار ورامین از پروژه‌‌های ورزشی این شهرستان بازدید کرد

فرماندار ورامین از پروژه‌‌های ورزشی این شهرستان بازدید کرد

به گزارش ورامین سیتی به نقل از فارس ، محسن خوانساری پیش از ظهر امروز به همراه مجید بذرافشان رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین از استادیوم ۵هزار نفری شهرستان ورامین بازدید به‌عمل آوردند.

فرماندار شهرستان ورامین در حاشیه این بازدید اظهار داشت: این پروژه برای شهرستان بسیار حائز اهمیت است و در راه سرعت بخشیدن به ساخت و تکمیل این پروژه به صورت استاندارد و اصولی تمام تلاش و حمایت خود را انجام می‌دهیم.

بذارفشان رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین نیز در ارتباط با پروژه‌های ورزشی شهرستان ورامین بیان کرد: برای تکمیل این پروژه‌ها نیاز به همکاری مسئولان داریم و با حمایت مسئولان شهرستان می‌توان این پروژه‌ها را با سرعت بیشتری پیش برد.

در این بازدید جهان‌پناه نماینده پیمانکار و سرپرست پروژه نیز حضور داشت و از روند اجرای پروژه گزارشی ارائه کرد.

وی بیان داشت که این پروژه از ۱۰ اردیبهشت ۹۲ به صورت عملی آغاز شده و مدت زمان ساخت این پروژه ۳۰ ماهه است و یکی از مسائلی که در ساخت و تکمیل این پروژه بسیار مهم می‌باشد تامین اعتبار است.

گفتنی است، این بازدید با حضور دهقان معاون عمرانی فرمانداری ورامین، ابراهیم شیرکوند قائم مقام اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین، عبدالرضا خانی مدیر روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین، محمد رادنیا مسئول امور حقوقی اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین و محمد زاهدی مدیر روابط عمومی فرمانداری شهرستان ورامین برگزار شد.

لازم به ذکر است، در ادامه این بازدید از زمین چمن مصنوعی که در نزدیکی این استادیوم که در مراحل اولیه ساخت است  بازدید به عمل آمد.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.