خانه » اخبار و رویدادها » نمایش رقص ابلیس در ورامین به روی صحنه می رود

نمایش رقص ابلیس در ورامین به روی صحنه می رود

نویسنده نمایش رقص ابلیس گفت: همزمان با ایام پایانی ماه صفر، نمایش رقص ابلیس با موضوع صلح امام حسن(ع) به روی صحنه می رود.

به گزارش ورامین سیتی به نقل از مهر ؛ رضا عبداللهی صابر اظهار داشت: پیش تولید نمایش رقص ابلیس از مدتی قبل، آغاز شد و اکنون نیز گروه تئاتر عاشوراییان برای اجرای این پروژه در حال تمرین هستند.

نویسنده نمایش رقص ابلیس افزود: نمایش رقص ابلیس به نویسندگی بنده و کارگردانی رحیم مخدومی در حال آماده سازی برای اجرا است.

وی ادامه داد: گروه تئاتر عاشوراییان مسئولیت اجرای این نمایش را بر عهده دارد و زحمات زیادی را برای به ثمر نشستن این تئاتر متحمل شده است.

عبداللهی صابر اضافه کرد: در ماه محرم نیز نمایش با کاروان عشق توسط علیرضا امینی در فرهنگسرای رازی و تعزیه سید و سالار شهیدان در سالن همایش شهرداری ورامین به روی صحنه رفت که با استقبال خوب شهروندان ورامینی مواجه شد.

این فعال فرهنگی شهرستان ورامین عنوان داشت: حضور مردم و استقبال خوب شهروندان از نمایش های مذهبی باعث تقویت کسانی که در این عرصه ورود پیدا کرده اند، شده است که لازم است حضور مردم در این برنامه ها تقویت شود.

وی بیان داشت: نمایش رقص ابلیس با موضوع صلح امام حسن(ع) و معاویه به روی صحنه خواهد رفت و به صورت تطبیقی این صلح را با مسائل جاری و معاصر کشور پیوند خواهد داد.

عبداللهی صابر تأکید کرد: شهرستان ورامین دارای بافتی مذهبی است به همین دلیل نمایش های مذهبی و تعزیه های دینی با استقبال مردم مواجه می شود و هنرمندان را ترغیب می کند که در این عرصه کار کنند.

نویسنده نمایش رقص ابلیس گفت: مدتی است که گروههای هنری برای اجرای نمایش های ملی و انقلابی و سوگواره های حسینی، تمایل بیشتری نشان می دهند که این امر جای بسی خرسندی دارد.

گفتنی است نمایش رقص ابلیس در اواخر ماه صفر در فرهنگسرای رازی به روی صحنه خواهد رفت که نمایش آن برای عموم آزاد خواهد بود.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.