خانه » اخبار و رویدادها » سرپرست مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری ورامین معرفی شد

سرپرست مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری ورامین معرفی شد

با حکم شهردار ورامین و رییس هیأت امناء مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری ورامین؛ محسن ممیزی سرپرست مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری ورامین شد
محسن ممیزی با حکم مهندس علی حیدریان شهردار و رییس هیأت امناء مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری ورامین به عنوان سرپرست این مرکز آموزشی منصوب شد. علی حیدریان شهردار ورامین در مراسم تودیع و معارفه سرپرستان قدیم و جدید مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری ورامین ضمن تجلیل از فعالیتهای آموزشی این مرکز گفت: امروزه علم و فناوری یکی از مهمترین شاخصه های جوامع پیشرفته بوده و از جمله افتخارات کنونی شهرداری ورامین انجام فعالیتهای آمورشی و علمی از طریق این مرکز می باشد.
وی تصریح کرد: مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری ورامین با توجه به تعداد رشته ها و دانشجویان یکی از مراکز آموزش تحصیلات تکمیلی اثرگذار شهرستان ورامین می باشد.
مهندس حیدریان خاطرنشان کرد: این مرکز آینده درخشان تری در پیش رو دارد و امیدواریم با توانمندیهای علمی ، آموزشی و فرهنگی که در سرپرست جدید این مرکز وجود دارد ، با همراهی همکاران و اساتید مجرب روند رو به رشد و توسعه کمی و کیفی این مرکز آموزشی سریعترگردد.
در پایان این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از خدمات و فعالیتهای غلامحسین بازیاری سرپرست قبلی ، ابلاغ محسن ممیزی به عنوان سرپرست جدید مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری ورامین به ایشان اهداء گردید.
شایان ذکر است محسن ممیزی نیروی رسمی شهرداری ورامین و دارای مدرک تحصیلات تکمیلی کارشناسی مدیریت صنعتی و کارشناسی ارشد مدیریت دولتی بوده و قبل از این سمت نیز مدرس و مدیر آموزش مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری ورامین را بر عهده داشته و تاکنون نیز یک جلد کتاب با عنوان (( باید ها و نبایدهای کارآفرینی )) توسط ایشان تألیف و در دسترس دانشجویان و علاقمندان به حوزه کارآفرینی قرار گرفته است.

یک نظر

  1. با تشکر از زحمات جناب مهندس ممیزی با آرزوی سربلندی برای جنابعالی ، التماس دعا

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.