خانه » اخبار و رویدادها » امضا حکم شهردار جدید ورامین توسط وزیر کشور

امضا حکم شهردار جدید ورامین توسط وزیر کشور

رئیس شورای شهر ورامین گفت: حکم علی حیدریان به عنوان شهردار جدید ورامین توسط دکتر عبدالرضا رحمانی فضلی امضا شد.

به گزارش ورامین سیتی به نقل از مهر ، محسن عابدلو ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: بر اساس قانون، شهرداران شهرهای بالای ۲۰۰ هزار نفر با حکم مستقیم وزیر کشور منصوب شده و شهرهای زیر ۲۰۰ هزار نفر نیز حکم خود را از سوی استاندار تهران دریافت می کنند.

رییس شورای شهر ورامین افزود: به دلیل مشغله کاری وزیر کشور و بررسی صلاحیت شهرداران، امضای حکم شهردار ورامین با دقت کافی امضا شد.

وی ادامه داد: بر این اساس و با امضای حکم شهردار جدید ورامین، علی حیدریان رسما سکاندار مدیریت شهری ورامین شد.

عابدلو اعلام کرد: به همین منظور مراسم معارفه شهردار جدید ورامین روز پنجشبه و از ساعت ۹ صبح در سالن شهرداری ورامین و با حضور مسئولان برگزار می شود.

این مسئول اضافه کرد: از شهردار جدید ورامین انتظار می رود تا با به کارگیری از خرد جمعی و استفاده از نخبگان و متخصصان امور شهری، زمینه خدمت رسانی بهتر به شهروندان را فراهم کند.

رییس شورای شهر ورامین اظهار داشت: امروز معضلاتی نظیر ساخت و ساز غیرمجاز، ترافیک و کمبود فضاهای تفریحی فرهنگی و ورزشی در شهرستان دیده می شود که شهردار جدید باید با تکیه بر تجربه مدیریتی و استفاده از مشاورین خبره این مشکلات را برطرف کند.

وی تأکید کرد: اعضای شورای شهر در کنار شهردار ورامین خواهند بود و تلاش می کنند تا با هماهنگی و همدلی شهری آباد و پرنشاط را برای شهروندان ورامینی فراهم کنند.

گفتنی است حیدریان معاونت شهرداری ورامین و لواسان، شهردار ایوانکی، شهردار پاکدشت را در کارنامه خود دارد و با کسب ۱۰ رأی از مجموع ۱۳ رأی به عنوان شهردار جدید ورامین انتخاب شده است.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.