خانه » اخبار و رویدادها » مقابله با ساخت و سازهای غیر مجاز نیازمند عزم جدی مسوولان است

مقابله با ساخت و سازهای غیر مجاز نیازمند عزم جدی مسوولان است

T80593943 3824859 عملیات اتصال ورامین به آزاد راه قم – گرمسار آغاز شد

به گزارش ورامین سیتی به نقل از ایرنا ؛ معاون عمرانی فرمانداری ورامین گفت: مقابله با پدیده ساخت و سازهای غیر مجاز نیازمند عزم جدی همه مسوولان دستگاهها است.

حسین دهقان روز چهارشنبه در نشست ستاد مقابله با ساخت و سازهای غیر مجاز در محل فرمانداری ورامین افزود: با وجود اقدامهای صورت گرفته از سوی دستگاههای مسوول، در حریم راههای تعدادی از روستاهای شهرستان، شاهد ساخت و سازهای غیر مجازی هستیم که مشکلات بسیاری در این مناطق به وجود آورده است.

وی بیان کرد: ساخت و سازهای غیر مجازی که در حریم راههای روستایی صورت می گیرد مانع از تعریض جاده شده و این امر علاوه بر ایجاد مشکلاتی برای اهالی آن منطقه همواره بروز تصادف های جاده ای را در این مناطق به دنبال داشته است.

دهقان گفت: جلوگیری از ساخت و ساز غیر مجاز، تنها با نظارت مستمر دستگاههای اجرایی از جمله شهرداری، بخشداری و دهیاری محقق می شود.

وی اظهار کرد: اگر از همان ابتدا با پدیده ساخت و ساز غیر مجاز برخورد و جلوی این امر گرفته شود، اقدام ها و برخوردهای قانونی بعدی از سطح کمتری برخوردار می شود.

معاون عمرانی فرمانداری ورامین گفت: این گونه ساخت و سازهای غیر مجاز به دلیل رعایت نکردن مسائل فنی در احداث بنا نه تنها برای ساکنان منطقه که برای مالک نیز مشکلات بسیاری به وجود می آورد و در صورت بروز حوادث غیر مترقبه، خسارات جبران ناپدیری به همراه خواهد داشت.

دهقان گفت: یکی از مشکلاتی که امروز در حاشیه شهرستان و نیز مناطقی که در آن ساخت و سازهای غیر مجاز صورت گرفته در خصوص مدیریت آن منطقه برای دستگاه های خدماتی است و دستگاه هایی نظیر برق، گاز و تلفن نمی توانند خدمات خود را به آن مناطق عرضه کنند.

معاون عمرانی فرمانداری ورامین بیان کرد: تمام دستگاههای خدماتی موظف هستند از صدور مجوز انشعابات به ساختمان هایی که بدون پروانه ساخت و بصورت غیر مجاز ساخته شده اند، خودداری کنند.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.