خانه » اخبار و رویدادها » مسابقات تیراندازی شبه شکار قهرمانی کشور در ورامین برگزار می شود

مسابقات تیراندازی شبه شکار قهرمانی کشور در ورامین برگزار می شود

mosabeghat shebhe shekar 1392 varamincity%20%2812%29 گزارش تصویری / مسابقات کشوری شبه شکار در ورامین

به گزارش ورامین سیتی به نقل از ایرنا ؛ رییس اداره ورزش و جوانان ورامین از برگزاری مسابقه های تیر اندازی شبه شکار در این شهرستان خبر داد.

مجید بذرافشان گفت: پنجمین دوره از مسابقه های قهرمانی کشور در رشته شبه شکار ˈاسپرتینگ تراپˈ، روز جمعه ۱۹ مهرماه سال جاری به میزبانی سایت تک تیرانداز ورامین در دو بخش آقایان و بانوان برگزار می شود.

وی ادامه داد: این مسابقه ها از جذابیت خاصی برخوردار بوده و در طول برگزاری چهار دوره با استقبال خوبی از سوی ورزشکاران، حامیان محیط زیست و حیات وحش روبرو شده است.

بذرافشان اظهار کرد: همین موضوع سبب شد تا مسوولان با گسترش و حمایت بیشتر از این رشته زیبا و مهیج، رقابت های تیراندازی شبه شکار را هرساله و به صورت مداوم برگزار کنند.

وی افزود: هیأت تیراندازی ورامین و مدیر باشگاه سایت تک تیرانداز نیز برای گسترش این رشته در نظر دارند تا ۱۰ مرحله از مسابقه ها را میزبان قهرمانان سراسر کشور باشند.

رییس اداره ورزش و جوانان ورامین بیان کرد: علاقه مندان می توانند برای شرکت در این دوره از مسابقه ها با شماره تلفن های ۰۹۱۲۱۹۱۰۵۱ و ۰۹۱۲۶۷۵۵۱۵۳ تماس بگیرند و نسبت به هماهنگی نام نویسی حضوری اقدام کنند.

سایت تیراندازی شهرستان ورامین در کیلومتر ۱۲ جاده چرمشهر واقع شده است.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.