خانه » اخبار و رویدادها » امام جمعه خیرآباد: با این همه جنایت، آیا می شود با آمریکا رفیق شد؟

امام جمعه خیرآباد: با این همه جنایت، آیا می شود با آمریکا رفیق شد؟

IMG10203232 امام جمعه جدید خیرآباد منصوب شد

امام جمعه خیرآباد با تأکید بر اینکه موضع رییس جمهور باید نرمش قهرمانانه باشد و به دشمن نباید دلخوش کرد، گفت: امروز همه ملت ایران وظیفه دارند که راه شهیدان را ادامه دهند و مقابل دشمن باج ندهند.

به گزارش ورامین سیتی به نقل از مهر، شب گذشته مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور مردم خیرآباد در مسجد صاحب الزمان(عج) شهرک مدرس برگزار شد.

در این مراسم امام جمعه خیرآباد با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: شهدا بهترین بندگان خداوند بودند و با صبر و شجاعت در مقابل دشمن ایستادند و یک وجب از خاک را به دشمنان ندادند وبه سعادت واقعی که همان شهادت بود، رسیدند.
حجت الاسلام طاهری افزود: شهدا چون گوش به فرمان ولی فقیه بودند، به بهترین شکل به تکلیف خود عمل کردند، به همین خاطر برای سربلندی نظام و انقلاب باید از ولایت، تبعیت کامل داشت.
این فعال فرهنگی و سیاسی ادامه داد: امروز همه ملت ایران وظیفه دارند که راه شهیدان را ادامه دهند و مقابل دشمن باج ندهند.
وی یادآور شد: اگر امروز رییس جمهور باب مذاکره را باز کرده باید مراقب باشد که موضعش، نرمش قهرمانانه باشد و به دشمن دلخوش نباشد.
طاهری افزود: اگر دشمن می خواست به ایران خدمت کند، به این کشور حمله نمی کرد، آمریکا انواع جنایت ها را در کودتای ۲۸ مرداد، کودتای نوژه، حمله به طبس، حمایت از شاه، دفاع مقدس و جنگ تحمیلی و ترور شهدای هسته ای علیه این ملت انجام داد و با این همه جنایت، آیا می شود با آمریکا رفیق شد؟
امام جمعه خیرآباد تأکید کرد: اگر ملت ایران می خواست نشان دهد که اهل گفتگو است، با این مذاکره تلفنی نشان داد اما ادامه دادن این گفتگو، درست نیست و به جای تکیه بر آمریکا باید به مردم تکیه کرد.
لازم به ذکر است که حجت الاسلام طاهری، امام جمعه خیرآباد به مدت ۵۷ روز به دست وهابیون و طالبان در پاکستان و افغانستان اسیر بود و در زمینه شیعه کردن اهل تسنن سیستان و بلوچستان موفقیت های چشمگیری داشته است.
در حال حاضر خیرآباد از توابع شهرستان ورامین در استان تهران دارای بیش از ۸۵ هزار نفر جمعیت است.

یک نظر

  1. درود
    جناب میشه شما که ورامین هستید شماره تلفن دفتر حاج آقا طاهری امام جمعه خیرآباد رو برای من پیدا کنید؟
    من که هرچی تماس میگیرم ۱۱۸ راه به جایی نمیبره
    لطفا باید باهاشون صحبت کنم حتما…

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.