خانه » مفاخر و افتخارات ورامین » مفاخر » پدر شهیدان باقری به فرزندان شهیدش پیوست

پدر شهیدان باقری به فرزندان شهیدش پیوست

این پدر شهید که در طول دوران هشت سال دفاع مقدس علاوه بر دو فرزندش دو دامادش نیز به نام های عباس باقری و یوسف حطیری به درجه رفیع شهادت نائل آمده اند روز گذشته به دلیل کهولت سن دار فانی را وداع کرد.
مردم شهید پرور و قدر شناس ورامین صبح امروز با حضور در شهرک مدرس محل زندگی این پدر شهید پیکر پاک و مطهرش را برای خاکسپاری در گلزار شهدای بهشت زهرا تشییع کردند.
جمعی از مردم ورامین در قالب دسته های سینه زنی ، در رثای سیدو سالار شهیدان به سرو سینه زدند و پیکر این پیرغلام اهل بیت عصمت و طهارت(ع) را تشییع کردند.
تشییع کنندگان سپس بر پیکر این پدر شهید نماز اقامه کردند تا این یادگار دوران هشت سال دفاع مقدس در قطعه ۵۵ گلزارشهدای بهشت زهرا به خاک سپرده شود.
شهید محمود باقری فرزند وی در سال ۶۱ در محل سومار و شهید احمد باقری دیگر فرزندش در شلمچه در سال ۶۶ به درجه رفیع شهادت نائل آمده و دو دامادش شهید عباس باقری در سال ۶۷ در منطقه شاخ شمران و شهید یوسف حطیری سال ۶۵ به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

شهدای ایران

یک نظر

  1. با سلام شهید محمد باقری عزیز در تاریخ ۵/۱/۱۳۶۷ در شاخ شمران به درجه شهادت نائل آمدند تاریخ ذکر شده در متن اشتباه می باشد. اگر به زیر عکس این شهید عزیز نگاه کنید تاریخ و محل شهادت درج شده است.یا حق

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.