خانه » اخبار و رویدادها » برگزاری بیش از ۵۰ مسابقه ورزشی به مناسبت هفته دفاع مقدس در ورامین

برگزاری بیش از ۵۰ مسابقه ورزشی به مناسبت هفته دفاع مقدس در ورامین

خبرگزاری فارس: برگزاری بیش از 50 مسابقه ورزشی به مناسبت هفته دفاع مقدس در ورامین

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین از برگزاری بیش از ۵۰ مسابقه ورزشی به مناسبت هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد

به گزارش ورامین سیتی به نقل از فارس ، مجید بذرافشان با اشاره به هفته دفاع مقدس اظهار داشت: این هفته با نام شهدایی مزین گشته که از جان و مال خود گذشتند تا نام سرزمین مادری خود را در سایه انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی برای همیشه جاودانه سازند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین گفت: شهدا؛ مظهر اقتدار، شجاعت، استقامت و جوانمردی هستند و باید برای حفظ جایگاه و شأن این عزیزان هرساله برنامه‌هایی جهت گرامیداشت هفته دفاع مقدس به بهترین شکل ممکن تدوین کرد.

این مقام مسئول گفت: ادارات، نهادها و ارگان‌ها می‌توانند با همکاری یکدیگر، برنامه‌هایی را مدنظر قرار دهند تا بتوان با همدلی در راستای هرچه باشکوه‌تر برگزار کردن این هفته تلاش کنند.

بذرافشان ادامه داد: مسئولان شهرستان ورامین نیز طبق سنوات گذشته با برپایی جلسات مختلف سعی در برگزاری برنامه‌هایی دارند تا فرهنگ شهادت و ایثار را همچنان زنده نگاه دارند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین بر حسب وظیفه، برنامه‌های خاصی برای این ایام تدارک دیده است تا بتواند دین خود را به شهدا، خانواده‌های این عزیزان و جانبازان هشت سال دفاع مقدس ادا کند.

این مسئول اظهار داشت: برگزاری مسابقات ورزشی در دو بخش بانوان و آقایان از مهمترین اتفاقات این هفته خواهد بود که در نظر است بیش از ۵۰ مسابقه در رشته‌های مختلف برگزار شود.

بذرافشان گفت: با توجه به تقارن این ایام با هفته تربیت‌بدنی و ورزش مقرر کرده‌ایم همایشی باعنوان پهلوانان شاهد را پایه‌ریزی کنیم تا بتوان با بهره‌مندی از ظرفیت‌های موجود پیوند ناگسستنی ورزش و شهادت را همچنان حفظ کنیم.

وی ادامه داد: مسابقات با آغاز هفته دفاع مقدس کلید خواهد خورد و اختتامیه آن با برپایی همایش پهلوانان شاهد در هفته تربیت‌بدنی و ورزش به انجام خواهد رسید.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین افزود: در همایش فوق نفرات و تیم‌های برتر که توانسته‌اند در این دوره از مسابقات عنوان‌های قهرمانی را به خود اختصاص دهند تجلیل می‌شوند.

بذرافشان عنوان کرد: تکریم خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان در این جشنواره از دیگر برنامه‌هایی خواهد بود که دارای اهمیت و جایگاه خاص خود است.

وی گفت: در نظر داریم در طول این ایام دیدار با خانواده شهدا و جانبازان، حضور در مزار شهدای گمنام به‌همراه پرسنل اداری و غبارروبی مزار شهدا را در دستور کار قرار دهیم تا دین خود را هرچند ناچیز در قبال این بزرگواران ادا کرده باشیم.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.