خانه » اخبار و رویدادها » برپایی مسابقات ورزشی در تمامی رشته ها به مناسب هفته دفاع مقدس

برپایی مسابقات ورزشی در تمامی رشته ها به مناسب هفته دفاع مقدس

رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان ورامین از برگزاری یک دوره مسابقه در تمامی رشته های ورزشی به مناسبت هفته دفع مقدس در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ورامین سیتی به نقل از مهر، علیرضا بذرافشان اظهار داشت: بنابر برنامه ریزیهای صورت گرفته مقرر شد به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس تا شروع هفته تربیت بدنی، یک دوره مسابقه در تمامی رشته ها در ورامین برگزار شود تا این اتفاق، اولین گام در راستای ایجاد تحرک در زمینه قهرمان پروری و کشف استعدادهای ورزشی باشد.

رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان ورامین گفت: همکاری با اداره آموزش و پرورش می تواند نقش بسزایی در شناسایی و پرورش قهرمانان داشته باشد که این امر با همکاری آموزش و پرورش، در دستور کار قرار گرفته است، همچنین در نظر داریم با توجه به فعالیت هیئات ورزشی در آخر هر سال، بهترین و فعالترین را انتخاب کنیم، تا این امر گامی باشد برای ایجاد انگیزه در میان دیگر متولیان، تا آنان نیز با بهره مندی از ظرفیت های موجود و پتانسیل های ورزشی، پویایی و شادابی را به جامعه و جوانان هدیه دهند.

سکاندار هیئت تنیس روی میز شهرستانهای استان تهران مشخص شد

در انتخاباتی که هر ۴ سال یکبار در محل هیئت استان تهران برگزار می شود، حمیدرضا فراتی نماینده ورامین با کسب بیشترین آرا به عنوان رئیس هیئت تنیس روی میز شهرستانهای استان تهران انتخاب شد.

فراتی که ۲۰ سال سابقه ورزشی این رشته را در کارنامه خود به ثبت رسانده با مجموع ۲۵ رای توانست سکاندار هیئت شهرستانهای استان تهران برای ۴ سال باشد، وی ۱۵ سال نیز به عنوان رئیس هیئت پینگ پنگ ورامین در حال انجام وظیفه است که توانسته در طول این مدت قهرمانان بسیاری در رده های سنی مختلف به استان تهران معرفی کند.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.