خانه » اخبار و رویدادها » اخبار جوادآباد » انتخابات هیأت رئیسه چهارمین دوره شورای اسلامی شهر جوادآباد برگزار شد

انتخابات هیأت رئیسه چهارمین دوره شورای اسلامی شهر جوادآباد برگزار شد

پیش از ظهر امروز جلسه انتخابات هیأت رئیسه چهارمین دوره شورای اسلامی شهر جوادآباد در فرمانداری ورامین برگزار شد.

به گزارش ورامین سیتی به نقل از روابط عمومی فرمانداری ورامین؛ سید جمال جلیلی سرپرست فرمانداری ورامین در این جلسه با تقدیر از خدمات اعضای قبلی شورای اسلامی شهر جوادآباد و تبریک به اعضای جدید اظهار داشت: بر اساس مفاد ماده ۱۵و ۱۶ قانون انتخابات و مواد ۳ و ۹ و ۱۱ آئین نامه اجرایی انتخابات شورای اسلامی شهر، امروز اولین جلسه رسمی دوره چهارم شورای اسلامی جواد آباد تشکیل و با رای اعضای شورا هیات رئیسه انتخاب خواهد شد.

جلیلی ادامه داد: بر طبق قانون در ابتدای جلسه هیات رئیسه سنی که متشکل از مسن ترین فرد به عنوان رئیس و دو منشی می باشد تشکیل و انتخاب هیات رئیسه  انجام خواهد شد.

سرپرست فرمانداری ورامین اظهار داشت: نقش شوراها در توسعه شهری و منطقه ای بسیار با اهمیت بوده و سامان بخشی به شهر، ایجاد تعادل و عدالت در بهره مندی مناطق مختلف از خدمات شهری، استفاده بهینه از مدیریت منطقه ای ، عمران شهری از جمله مسؤولیت های خطیری است که بر دوش شورای اسلامی شهر گذاشته شده است.

وی افزود: به جهت خدمت رسانی هر چه بهتر به مردم، شورا می بایست در اولین فرصت نسبت به تعیین تکلیف برای مدیریت شهری در شهرداری جواد آباد اقدام نماید.

جلیلی تصریح کرد: اعضای شورا برای رشد هر چه بهتر شهر باید از مشورت نخبگان استفاده نموده و از نظرات سازنده آنان برای هر چه پویا تر شدن شهر جواد آباد استفاده نمایند.

در این جلسه و با مدیریت هیات رئیسه سنی که به ریاست حسن عرب برگزار شد؛ عبد العظیم اردستانی با ۳ رای به عنوان رئیس، حمزه کچویی با ۳ رای به عنوان نائب رئیس و حسین امیری به عنوان منشی و خزانه دار انتخاب شدند.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.