خانه » اخبار و رویدادها » ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از عوامل پایداری انقلاب اسلامی است

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از عوامل پایداری انقلاب اسلامی است

امام جمعه ورامین با تاکید بر ضرورت انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان جامعه گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از عوامل پایداری انقلاب اسلامی است.

به گزارش ورامین سیتی به نقل از مهر، آیت الله محمودی شب گذشته مراسم میثاق با شهدا که با حضور ائمه جمعه، مسئولین شهرستان و مردم شهید پرور ورامین در بیت شهیدان سید محمد و سید هادی احمدی برگزار شد، با تاکید بر حفظ فرهنگ ایثار و شهادت، اظهار داشت: یکی از اقداماتی که می‌تواند در گسترش فرهنگ شهادت تأثیر داشته باشد، انتقال این فرهنگ متعالی در بین نسل جوان جامعه است.

این مسئول ادامه داد: شهدای والامقام، قهرمانانی هستند که با نثار خون پاک خویش برای پاسداری از آرمان‌های والای انقلاب اسلامی گام برداشتند.

وی عنوان کرد: تقدیم هزار و ۴۰۰ شهید دیار ورامین در دوران دفاع مقدس، نشان دهنده این است که این شهرستان مردمی انقلابی دارد که فرهنگ ایثار و شهادت را هرگز فراموش نکرده و حافظ آرمانهای انقلاب اسلامی هستند.

نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین اضافه کرد: امروز کسانی که بر طبل جنگ در دنیا می‌کوبند، به برکت یاد شهدا با وجود توطئه‌ها و نقشه‌های فراوان، نتوانسته‌اند ذره‌ای به انقلاب اسلامی خدشه وارد کنند و به نظام ارزشمند اسلامی لطمه‌ای وارد سازند.

امام حمعه ورامین متذکر شد: پدران و مادران شهدا دارای توفیق زیادی هستند که بهترین سرمایه خود را تقدیم نظام و انقلاب کردند و اگر این شهدا نبودند، از نظام اسلامی چیزی جز یک اسم باقی نمی ماند و بار دیگر طاغوت و طاغوتیان بر کشور مسلط می شدند لذا همگی ما باید شهدا  و خانواده های معظم آنان را ارج نهیم.

این مسئول ترویج فرهنگ جهاد و شهادت، مقاومت ملت ایثارگر، وجود رهبری و ولایت فقیه را از عوامل پایداری انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: امروز بیداری اسلامی در منطقه و فرهنگ ایثار که در کشورهای مصر، لبنان و فلسطین جریان دارد از فرهنگ و انقلاب اسلامی ایران درس گرفته است.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.