خانه » اخبار و رویدادها » ۳۵۰۰ نفر عضو جامعه القرآن ورامین هستند

۳۵۰۰ نفر عضو جامعه القرآن ورامین هستند

به گزارش ورامین سیتی به نقل از مهر ،  مسئول جامعه القرآن ورامین از عضویت سه هزار و ۵۰۰ نفر در این مرکز خبر داد.

فاطمه محیط  با اشاره به فعالیت های صورت گرفته در این مجموعه اظهار داشت: از سال ۱۳۸۳ جامعه القرآن ورامین فعالیت خود را آغاز کرد و طی آن، سه هزار و ۵۰۰ نفر عضو مجموعه شدند که بیش از دو هزار و ۵۰۰ نفر از این افراد، دارای گواهی نامه حفظ قرآن کریم در تعداد جزء های مختلف شده اند، تعداد ۱۲ نفر از اعضای جامعه القرآن کریم ورامین نیز، موفق به حفظ کل قرآن شده اند که این مهم یک برگ زرینی در فعالیت های قرآنی مجموعه محاسبه می شود.

وی با اشاره به مشکلات محل برگزاری کلاس ها داشت و افزود: کلاس هایی که در حال حاضر برگزار می شود، جوابگوی مراجعین نیست، لذا با همکاری فرمانداری و شورای اسلامی شهر ورامین، زمینی به متراژ ۵۰۰ متر در مجتمع ادارات شهرستان پیش بینی شده که امید می رود با کمک خیرین، ساختمان ۴ طبقه احداث شود.
این مسئول با اشاره به تهاجم فرهنگی و خطراتی که پیش روی جوانان قرار دارد، عنوان کرد: افرادی که قصد دارند ساختمان این دارالقرآن را احداث کنند، می توانند کمکهای مالی خود را به شماره حسابهای ۱۶۹۶ صندوق فاطمیه ورامین، ۱۱۹۰۹/۱۲۱۳ صندوق حیدریها و ۴۰۹۱۰۴۳۸۴۶ بانک ملت شعبه مرکزی ورامین واریز کنند و در این امر خیر سهیم باشند.
مدیر جامعه القرآن ورامین، زمان دوره های حفظ کامل قرآن کریم را بین ۲ الی ۴ سال دانست و تأکید کرد: نونهالان و بانوان می توانند با شرکت در کلاس های حفظ قرآن در یک زمان ۲ الی ۴ ساله، حافظ کل قرآن کریم شوند.
وی ادامه داد: نونهالانی که هنوز سواد خواندن و نوشتن ندارند نیز با روش هایی که اساتید ارائه می کنند، می توانند به راحتی روخوانی قرآن را انجام دهند.

یک نظر

  1. چه جوری میتوانم ثبت نام اینترنتی کنم

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.