خانه » اخبار و رویدادها » تربیت ۲۰ حافظ کل قرآن در جامعه القرآن خواهران ورامین

تربیت ۲۰ حافظ کل قرآن در جامعه القرآن خواهران ورامین

مدیر جامعه القرآن کریم خواهران ورامین گفت: ۲۰ حافظ کل، ۲۰ حافظ بیست جز، ۹۷ حافظ یک تا پانزده جز، ۳۲۰ نفر حفظ جز سی و ۲۲۳ حافظ جز بیست و نه در جامعه القرآن ورامین تربیت شده اند

فاطمه محیط با اشاره به فعالیت جامعه القرآن کریم در شهرستان ورامین اظهار داشت: جامعه القرآن کریم شعبه خواهران در بهمن ماه ۸۳ در ورامین در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری مبنی بر توسعه فعالیت های قرآنی با هدف ترویج هر چه بیشتر قرآن و معارف اهل البیت فعالیت خود را آغاز کرد.

مدیر جامعه القرآن خواهران ورامین افزود: خوشبختانه با تلاشهای صورت گرفته بیش از ۳۵۰۰ نفر در دوره های مختلف جامعه القرآن شرکت کردند و حدود ۳۱۶۸ نفر نیز توانستند پس از طی مراحل مختلف و موفقیت در امتحان پایانی، گواهی نامه دریافت کنند.

تربیت بیش از ۲۰ حافظ کل قرآن کریم در ورامین

وی ادامه داد: بر اساس آمارهای دریافتی در طول ۱۰سال گذشته، این موسسه در ورامین ۲۰ حافظ کل، ۲۰ حافظ بیست جز، ۹۷ حافظ یک تا پانزده جز، ۳۲۰ نفر حفظ جز سی، ۲۲۳ حافظ جز بیست و نه را تربیت کرده است.

محیط با اشاره به فعالیت های جانبی موسسه جامعه القرآن کریم ورامین اضافه کرد: این موسسه موفق شده که به ۵۹ نفر در زمینه مفاهیم، ۱۴۳۱ نفر در زمینه روخوانی، ۸۹۳ نفر حفظ موضوعی اشاره و ۱۰۵ نفر تجوید قرآن کریم، گواهینامه پایان دوره اعطا کند.

هم اکنون ۳۰۶ قرآن آموز در جامعه القرآن کریم تحصیل می کنند

این فعال قرآنی عنوان کرد: خوشبختانه با توجه به بازخورد خوب موسسه جامعه القرآن کریم در سطح شهرستان، هر سال استقبال بیشتری از کلاس های قرآنی می شود به طوری که در تابستان امسال، بیش از ۳۵۰ قرآن آموز در این موسسه ثبت نام کردند و در حال حاضر نیز ۳۰۶ قرآن آموز مشغول به تحصیل هستند

وی بیان داشت: در صورت احداث ساختمان جدید جامعه القرآن کریم می توان شاهد افزایش تعداد قرآن آموزان ورامینی باشیم که این امر می تواند زمینه رشد و ارتقای فرهنگ قرآنی شهرستان را فراهم آورد.

گفتنی است افرادی که قصد دارند در ساخت ساختمان جامعه القرآن سهیم باشند، می توانند کمکهای مالی خود را به شماره حسابهای ۱۶۹۶ صندوق فاطمیه ورامین، ۱۱۹۰۹-۱۲۱۳صندوق حیدریها و شماره کارت ۶۲۸۰۲۳۱۴۰۹۵۲۰۱۲۸ بانک مسکن واریز کنند.

mehr

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.