خانه » اخبار و رویدادها » دیدار آیت الله محمودی با امام جمعه جدید خیر آباد

دیدار آیت الله محمودی با امام جمعه جدید خیر آباد

%D9%85%D8%AD%D9%85%D9%88%D8%AF%DB%8C آیت‌الله محمودی: باید ورزش به سوی تعالی رهنمون شود

امام جمعه ورامین گفت: نماز جمعه سنگر نظام اسلامی است و ائمه جمعه باید از این سنگر به بهترین نحو برای پاسخگویی به دشمنی‌های استکبار جهانی بهره برند.

به گزارش ورامین سیتی به نقل از فارس ، حجت‌الاسلام والمسلمین جواد طاهری که جمعه گذشته به عنوان امام جمعه جدید خیرآباد اولین نماز جمعه را در این منطقه اقامه کرد صبح امروز با حضور در بیت آیت‌الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین با ایشان دیدار و گفت‌وگو کرد.

آیت‌الله محمودی گلپایگانی با بررسی اوضاع و شرایط کشور در زمان طاغوت با دوران کنونی اظهار داشت: انقلاب اسلامی نعمت بزرگی است که خداوند به ما عطا کرده و همه با هم باید سعی در افزایش قدرت و عظمت این نظام مقدس داشته باشیم.

وی وظیفه ائمه جمعه در این باره را بسیار سنگین توصیف کرد و افزود: نماز جمعه سنگر نظام اسلامی است و ائمه جمعه باید از این سنگر به بهترین نحو برای پاسخگویی به دشمنی‌های استکبار جهانی بهره برند.

امام جمعه ورامین در ادامه با تشریح اوضاع فرهنگی شهرستان اضافه کرد: اوضاع فرهنگی و اخلاقی ورامین نسبت به دیگر مناطق اوضاع مناسبی است، این مسئله را مسئولینی که قبلا در ورامین خدمت می‌کردند و حال منتقل شده‌اند زمانی که با ما دیدار می‌کنند بیان می‌دارند، اما ما از این اوضاع راضی نیستیم و آن را در شان شهر شهیدان ۱۵ خرداد نمی‌دانیم و باید سعی و تلاش کنیم تا شرایط اخلاقی و فرهنگی حاکم بر منطقه بهتر شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین جواد طاهری نیز در این دیدار با تاکید بر حفظ اتحاد روحانیت افزود: باید سعی شود این اتحاد بیش از پیش در منطقه حفظ شود.

گفتنی است پیش از این حجت‌الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی امام جمعه موقت ورامین و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران به همراه حجت‌الاسلام والمسلمین حسین قدوسی رئیس ستاد اقامه نماز ورامین با حضور در دفتر امام جمعه خیرآباد تصدی این مسئولیت را به وی تبریک گفته و آرزوی موفقیت کرده بودند.

این گزارش حاکی است، پیش از این حجت‌الاسلام جعفر محسن‌زاده مسئولیت امامت جمعه خیرآباد را برعهده داشت که چندی پیش طی حکمی از سوی رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور به‌عنوان امام جمعه بخش صفادشت منصوب شد، نماز جمعه خیرآباد طی هفته‌های اخیر قبل از انتصاب حجت‌الاسلام طاهری به امامت حجت‌الاسلام و المسلمین علیرضا ساورعلیا مسئول رسیدگی به امور مساجد شهرستان‌های ورامین و قرچک اقامه می‌شد.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.