خانه » اخبار و رویدادها » اجتماعی » دیدار فرماندار ورامین با ریس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین

دیدار فرماندار ورامین با ریس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین

13911202000145 PhotoA3 جلیلی: مقابله با ظلم بهترین رسالت خبرنگاران در عصر حاضر است

به گزارش ورامین سیتی به نقل از فارس ، سیدجمال جلیلی ظهر امروز در دیدار با رئیس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین گفت: اولویت سوم شهرستان ورامین ورزش است که باید تمهیدات ویژه‌ای در این زمینه اندیشیده شود.

فرماندار شهرستان ورامین اظهار داشت: امیدواریم با برنامه‌ریزی و دقت نظر، اهداف ورزش را هرچه زودتر به اجرا گذاشت تا بتوانیم گامی موثر در روند پیشرفت این امر مهم برداریم.

وی ادامه داد: مهم‌ترین برنامه‌های پیش رو باید در بحث عمرانی پایه‌گذاری شود، چراکه اگر فضای موجود ورزشی فراهم باشد می‌توان جوانان بسیاری را به این سمت سوق داد.

جلیلی افزود: جوانان نیز در بخش ساختاری ورزش سهیم هستند و باید برنامه‌های متعددی برای آنان پایه‌ریزی شود.

فرماندار شهرستان ورامین گفت: ازدواج و اشتغال از مهم‌ترین خواسته‌هایی است که باید برای این قشر مهیا شود که در این صورت می‌توان معضلات منطقه را نیز کاهش داد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین در ادامه این دیدار اظهار داشت: اگر توصیه‌ای باشد در نظر داریم به آن جامه عمل بپوشانیم تا بتوانیم آنچه در نظر مسئولان نیز حائز اهمیت است به منصه ظهور بگذاریم.

مجید بذرافشان گفت: ورزش را میتوان با کمک مسئولان به بلندترین قله استان و حتی کشور رهنمون ساخت؛ چراکه پتانسیل خوبی در این عرصه نهفته است.

این مسئول ادامه داد: برنامه‌ریزی هدفمند و تاثیرگذار در کنار ادامه این روند می‌تواند منشا اثر برای پیشبرد اهداف باشد.

بذرافشان اذعان داشت: فرمانداری می‌تواند نقش اساسی در کمک و روند روبه رشد ورزش ایفا کند که این امید می‌رود با نگاه فرامنطقه‌ای حضرتعالی این مهم در شهرستان ورامین تحقق یابد.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.