خانه » اخبار و رویدادها » آیت‌الله محمودی: باید ورزش به سوی تعالی رهنمون شود

آیت‌الله محمودی: باید ورزش به سوی تعالی رهنمون شود

محمودی آیت الله محمودی: باید نهایت بهره گیری را از خانه های خدا داشته باشیم

نماینده ولی‌فقیه در شهرستان ورامین ضمن توصیه به متولیان ورزش ورامین گفت: باید ورزش به سوی تعالی رهنمون شود.

به گزارش ورامین سیتی به نقل از فارس، نماینده ولی‌فقیه در شهرستان ورامین ساعتی پیش در دیدار با اهالی ورزش ضمن توصیه‌های لازم به متولی ورزش ورامین اظهار داشت: وظیفه سنگینی بر شما واگذار شده که امیدواریم بتوانید با بهره‌مندی از تجربیات و به کارگیری از پتانسیل‌های موجود منطقه، ورزش ورامین را به سمت و سوی تعالی رهنمون سازید.

آیت‌الله سیدمرتضی محمودی‌گلپایگانی اذعان داشت: ورزش به‌عنوان یکی از ارکان اصلی در هر جامعه‌ای تعریف شده است و شما نیز باید تمام تلاشتان را به کار گیرید تا در قبال جوانان ادای دین کنید.

نماینده ولی‌فقیه در شهرستان ورامین گفت: یکی از عوامل سلامتی جسم و تقویت آن، ورزش است که می‌توان با نهادینه کردن آن خدمت بزرگی به جامعه عرضه کرد.

محمودی اذعان کرد: روح انسان نیز به واسطه تن سالم رقم خواهد خورد و این خود گویای اهمیت ورزش است.

وی در پایان موفقیت و سلامتی را برای اهالی ورزش ورامین خواستار شد.

تدوین برنامه‌های جامع برای ورزش ورامین

رئیس اداره ورزش و جوانان نیز در این دیدار گفت: برحسب وظیفه خدمت رسیدیم تا از رهنمودهای پدر معنوی شهرستان بهره‌مند گردیم.

مجید بذرافشان افزود: با توجه به حضور جوانان در عرصه ورزش و اهمیت آن، می‌توان با توصیه‌های حضرتعالی این مقوله مهم را به جایگاه والای آن رهنمون ساخت.

وی اذعان داشت: برنامه‌های جامعی را تدوین کرده‌ایم که در نخستین فرصت در نظر داریم با کمک مسئولان و همکاران خود در اداره ورزش آن را برای ارتقاء جایگاه ورزش به اجرا درآوریم.

این مسئول گفت: از جمله برنامه‌های راهبردی این اداره حضور قشر عظیم ورزش در مناسبت‌های ملی و مذهبی میباشد تا در کنار شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی زمینه‌ساز بستر فرهنگ در جامعه باشیم.

اهمیت خاص ورزش در جامعه

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستانهای استان تهران نیز در این دیدار اظهار داشت: کار سنگینی پیش روست، چراکه ورزش در هر جامعه از اهمیت خاصی برخوردار است و باید توجه ویژه به این مهم شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسن محمودی گفت: قشر عظیمی از افراد جامعه را جوانان تشکیل داده‌اند که در این خصوص نیز باید تمهیدات و برنامه‌های خاصی برای ورزش، سرگرمی و همچنین رفع مشکلات آنان انجام شود.

امام جمعه موقت ورامین تصریح کرد: ورزش ورامین دارای ظرفیت بالایی است که امیدواریم با تدوین برنامه‌های مناسب و اصولی قهرمانان نام‌آوری به کشور معرفی شود.

گفتنی است، صبح امروز رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین بعد از انتصاب به‌عنوان سکاندار ورزش منطقه به دیدار نماینده ولی‌فقیه در شهرستان ورامین رفت.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.