خانه » اخبار و رویدادها » مجید بذرافشان رئیس اداره ورزش و جوانان ورامین شد

مجید بذرافشان رئیس اداره ورزش و جوانان ورامین شد

با حضور مسئولان استان تهران و شهرستان ورامین ، مراسم معارفه مجید بذرافشان بعنوان رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین برگزار شد.

به گزارش ورامین سیتی به نقل از مهر، در این مراسم که صبح امروز برگزار شد، بذرافشان که سابقه مدیریت در عرصه فوتبال و ورزش را دارا است با حکم مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران به این سمت منصوب شد.

رییس جدید اداره ورزش و جوانان ورامین پیش از این بعنوان مسئول اداره پیشوا به انجام وظیفه پرداخته و بعد از حضور در عرصه تعلیم و تربیت ، مجدد به عرصه ورزش بازگشت.
وی بعد از معارفه و در حضور مهران سرپرست معاونت ورزش شهرستانهای استان تهران گفت:  امیدوارم بتوانم با استفاده از پتانسیل های موجود منطقه و حمایت های اداره کل مربوطه در امر پیشبرد اهداف موثر باشم.
بذرافشان افزود: در گام اول تشکیل اتاق فکر ورزش را در برنامه های خود گنجانده ام که این امر میتواند مسیر راه پیشرفت را هموار سازد.
رییس اداره ورزش و جوانان ورامین اظهار داشت: پیشکسوتان و روسای هیات های ورزشی باید با رهنمودهای خود زمینه ساز پیشبرد اهداف باشند و باید با برنامه های کارشناسانه شرایط را برای رسیدن به اوج فراهم آورند.
وی گفت: شهرستان ورامین دارای پتانسیل خوبی در عرصه ورزش است که باید با همکاری همه جانبه مسئولان منطقه و استان، ورامین همچون نگینی در استان و کشور بدرخشد.
در ادامه این مراسم از زحمات محسن حسینی که به مدت ۹ ماه سکاندار ورزش و جوانان ورامین بود تقدیر شد.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.