خانه » اخبار و رویدادها » استقرار شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شرق استان تهران در ورامین

استقرار شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شرق استان تهران در ورامین

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ویژه شرق استان تهران گفت: شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شرق استان تهران در ورامین مستقر شد.

به گزارش ورامین سیتی به نقل از معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران، جعفر چناری ضمن برشمردن اهمیت و لزوم مبارزه نظام‌مند و سیستمی با مواد مخدر اظهار داشت: پس از تلاش‌ها و مکاتبات فراوان، شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شرق استان تهران در جنب پارک ۱۵خرداد ورامین استقرار یافت.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ویژه شرق استان تهران عنوان کرد: این شورا شهرستان‌های ورامین، پاکدشت، قرچک، پیشوا، پردیس، فیروزکوه و دماوند را زیر پوشش قرار می‌دهد و روسای هماهنگی شورای شهرستان‌ها، بر عهده فرماندار آن شهرستان است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: ریاست و دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شرق استان تهران بر عهده سردار سیروس فتحی فرماندهی انتظامی شرق استان تهران است که علاوه بر نیروی انتظامی، اداره بهزیستی، بهداشت و درمان، تربیت بدنی، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و محیط زیست نیز عضو این شورا هستند.

چناری بیان داشت: هدف این شورا، برنامه‌ریزی نظام مند برای برخورد با مسأله مواد مخدر و هماهنگی بین دستگاه برای مبارزه با مواد افیونی است که امید می‌رود با تشکیل جلسات منظم این شورا، نتایج آن به صورت ملموس در جامعه مشاهده شود.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ویژه شرق استان تهران با بیان اینکه در بسیاری از آسیب‌های اجتماعی می‌توان ردپای اعتیاد را به وضوح دید، یادآور شد: متاسفانه مواد مخدر صنعتی به خاطر سهل‌الوصول بودن و مصرف آسان معتادان، در حال افزایش است این در حالی است که اثرات مخرب مواد مخدر صنعتی و سوء آن صدها برابر مواد سنتی است.

بر پایه این گزارش، آیین افتتاح شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شرق استان تهران در آینده‌ای نزدیک برگزار می‌شود.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.