خانه » اخبار و رویدادها » کسب رتبه برتر ورامین در بازسازی عتبات عالیات در استان تهران

کسب رتبه برتر ورامین در بازسازی عتبات عالیات در استان تهران

به گزارش ورامین سیتی به نقل از مهر، صبح امروز و همزمان با نماز پرشکوه عید سعید فطر کاروان کمکهای مردمی شهرستان ورامین جهت ساخت صحن حضرت زهرا(س)با بدرقه مردم ولایتمدار ورامین به سمت نجف اشرف اعزام شد.

در این مراسم که امام جمعه ورامین، ائمه جماعات، مسئولین شهرستان و خانواده معظم شهدا و ایثارگران حضور داشتند، دو تریلر میلگرد برای استفاده در صحن حضرت زهرا (س)در نجف اشرف با استقبال مردم به سمت عراق حرکت کرد.

مردم ورامین در بازسازی عتبات عالیات خوش درخشیدند

در حاشیه این مراسم آیت الله سید مرتضی محمودی با تشکر از توجه مردم شهید پرور مردم ورامین به بازسازی عتبات عالیات و اماکن مقدسه عراق اظهار داشت: مردم ورامین همواره در دفاع از ارزشهای اسلامی و اعتقادی پیشگام بودند و این امر را چه در قبل از انقلاب و در سال ۱۳۴۲ و چه در بعد از انقلاب و در فتنه سال ۸۸ به اثبات رساندند در زمینه بازسازی اعتاب مقدسه نیز کارنامه قابل قبولی را به نام خود ثبت کردند.

امام جمعه ورامین افزود: مردم ورامین با کمکهای خود در چندین نوبت مورد تقدیر ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور قرار گرفته اند که این امر نشان از بالا بودن سهم مردم این منطقه در بازسازی عتبات عالیات دارد.

نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین در ادامه با تقدیر از زحمات ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان ورامین گفت: اعضای ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان ورامین خالصانه در این راه قدم برداشتند و زمینه مشارکت مردم در این امر مقدس را فراهم کردند.

کسب رتبه برتر ورامینیها در بازسازی عتبات عالیات در استان تهران

مسئول روابط عمومی ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان ورامین نیز با اشاره به مشارکت کم نظیر مردم ورامین در ساخت اعتاب مقدسه در عراق اظهار داشت: ورامین در سال ۹۰ و ۸۸ رتبه اول در بازسازی عتبات عالیات در استان را کسب کرده که دلیل آن نیز مشارکت بالای مردم این منطقه در جریان بازسازی عتبات عالیات بوده است.

حسین مولف سپس با اشاره به فعالیتهای تبلیغی این ستاد جهت جمع آوری کمکهای مردمی شهرستان ورامین افزود: تهیه و توزیع هزار بنر مخصوص شماره حساب و جمع آوری هدایای مردم در سطح شهر ورامین، ادارات و مساجد اماکن صنفی و نصب تبلیغات در شهر، تهیه و توزیع بروشور و پوستر در نماز جمعه و مساجد، اعلام کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم در نشریه‌ها و خبرگزاری‌ها و سایت‌های اینترنتی نیز از اقدامات تبلیغی و اطلاع‌رسانی این ستاد بوده است.

.

وی با اشاره به ارسال دو تریلر میلگرد برای ساخت صحن حضرت زهرا (س) در روز عید سعید فطر اعلام کرد: این چهارمین محموله میلگرد ارسالی مردم ورامین برای بازسازی اعتاب مقدسه است که در این دوره کمکهای مردمی بالغ بر ۹۵۰ میلیون ریال در قالب دو تریلر میلگرد به نجف اشرف ارسال می شود.

حسین مولف یادآور شد: تاکنون بیش از ۲۰ تریلر میلگرد از سوی مردم ورامین برای ساخت صحن حضرت زهرا (س) و حرم امام علی (ع) به نجف اشرف ارسال شده است.

این مسئول عنوان کرد: ۴۰ خشت طلا از گنبد مطهر امام کاظم (ع) در کاظمین، قسمتی از طلاهای ضریح مطهر امام حسین (ع)، چوب ضریح مطهر حضرت مسلم عقیل (ع)، قسمتی از هزینه ساخت بیمارستان امام زین العابدین (ع) در کربلای معلی واهدای چندین کیلو طلا به اماکن مقدس عراق  نیز به نام مردم ورامین ثبت شده است.

.

مولف افزود: این ستاد زیر نظر نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین است و مردم خیر جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با تلفنهای ۲۲۵۳۰۰۵ و ۲۲۵۳۰۱۰ با پیش شماره ۰۲۱ تماس حاصل کنند.

مسئول روابط عمومی ستاد بازسازی عتبات عالیات  ورامین در پایان افزود: علاقمندان به اهل بیت عصمت و طهارت(ع) می توانند کمک های نقدی خود را به شماره حساب ۱۹۰۰ صندوق قرض الحسنه فاطمیه ورامین واریز کنند.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.