خانه » اخبار و رویدادها » کسب ۵ رتبه استانی پانزدهمین جشنواره خوارزمی توسط دانش آموزان ورامینی

کسب ۵ رتبه استانی پانزدهمین جشنواره خوارزمی توسط دانش آموزان ورامینی

به گزارش ورامین سیتی به نقل از فارس، طبق اعلام نظر و گزارش واصله از سوی کارشناسان  اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، در پانزدهمین جشنواره جوان خوارزمی دانش آموزان دبیرستان شهید ستاری و فضیلت شاهد ورامین به‌عنوان برگزیدگان این جشنواره انتخاب شدند.

بنا بر همین گزارش در رشته زبان و ادبیات فارسی، دانش‌آموز امیر بشیری از دبیرستان شهید ستاری، ملیکا هاشمی، فاطمه محسنی‌فر، هانیه ملک و سوده شیرکوند در رشته برق الکترونیک توانستند در بین مناطق شهرستان‌های استان تهران به‌عنوان بر گزیدگان پانزدهمین جشنواره جوان خوارزمی انتخاب شده و جواز حضور را در مرحله کشوری به‌دست آورند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ورامین در جمع خبرنگاران در این ارتباط اظهار داشت: مرحله کشوری جشنواره جوان خوارزمی سوم تا ششم شهریورماه در تهران برگزار خواهد شد.

مجتبی عرب عامری با بیان اینکه از برگزیدگان کشوری جشنواره در هفته پژوهش در آذرماه طی مراسمی، تقدیر خواهد شد، گفت: علاوه بر جوایز ریالی، برگزیدگان جشنواره می‌توانند با شرکت در کنکور سراسری و کسب ۹۰ درصد نمره علمی آخرین نفر رشته مورد نظر وارد دانشگاه شوند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ورامین در پایان تصریح کرد: برگزیدگان کشوری جشنواره همچنین می‌توانند در صورت موافقت دانشگاه مورد نظر در رشته تخصصی خود در جشنواره بدون کنکور وارد دانشگاه شوند.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.