خانه » اخبار و رویدادها » موج محکومیت اهانت به دو صحابه پیامبر(ص)

موج محکومیت اهانت به دو صحابه پیامبر(ص)

به گزارش ورامین سیتی به نقل از مهر ، حجت الاسلام سید مهدی محمودی با اشاره به هتک حرمت حرم حضرت عمار یاسر وجناب اویس قرنی اظهار داشت: هنوز قلب شیعیان جهان از هتک حرمت سلفی های تندرو به پیکر مطهر جناب حجربن عدی داغدار است که اکنون شاهد اهانت دوباره به دو صحابی بزرگ پیامبر و اهل بیت هستیم.

وی افزود: امروز در سوریه چه خبر است، وهابیون تندرو به اسم اسلام به زنان وکودکان سوری تعرض می کنند و اماکن مقدس شیعیان و مسلمانان جهان را مورد اهانت قرار می دهند.

این مسئول عنوان کرد: قطعا اکنون قلب حضرت ولیعصر (عج) نیز از این حادثه به درد آمده است، وهابیت خبیث با پشتیبانی دلارهای نفتی اکنون مقاومت وپایداری مردم سوریه و بحرین و تمامی آزادیخواهان جهان را هدف قرار داده اند.

سکوت مجامع بین المللی باعث خجالت است

آیت الله محمودی نیز با محکومیت اهانت به قبور دو تن از صحاب پیامبر این امر را ضایعه بزرگ برای شیعیان ودوستداران اهل بیت عنوان کرد.

امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین با محکومیت اهانت به مقدسات مسلمانان در سوریه اعلام کرد: وهابیت و سلفی های تکفیری سعی دارند تمامی مکان های مقدس شیعیان و مسلمانان را نابود کنند به طوری که به خود جسارت می دهند و اعلام می دارند که اگر دمشق را تصرف کنند حرم حضرت زینب سلام الله علیها و حضرت رقیه را با خاک یکسان می کنند که انشاالله این آرزو را به گور خواهند برد و خود به زباله دانی تارخ خواهند پیوست.

آیت الله محمودی با انتقاد از مجامع بین المللی تصریح کرد: سازمان ملل متحد و مجامع حقوقی وبین المللی با ادعای واهی مبارزه با تروریسم و حقوق بشر در امور کشورهای مختلف دخالت می کنند اما درباره هتک حرمت به مقدسات مسلمانان سکوت کرده و حتی بیایه نیز صادر نمی کنند.

سقوط وهابیت نزدیک است

حجت الاسلام قدوسی ضمن محکومیت اهانت جدید تروریست های سوریه به مقبره حضرت عمار یسر و جناب اویس قرنی بیان داشت: اکنون قلب مسلمانان جهان از این حادثه جریحه دار شده و هر دوستدار پیامبر و اهل بیت خبر این هتک حرمت را می شنود اشک از چشمانش سرازیر می شود.

رییس ستاد اقامه نماز شهرستان ورامین افزود: وهابیت که خود را داعیه دار اسلام می داند سردمدار اهانت به مقدسات مسلمانان شده است و از تروریست هایی حمایت می نماید که در مقابل جریان مقاومت قرار گرقته است.

حجت الاسلام قدوسی بر لزوم شناخت تفکر وهابیت تأکید کرد و ادامه داد: وهابیت دست ساخته آمریکا و انگلیس است و ضرورت شناخت این فرقه بر همگان واجب است اما قرائن وشواهد نشان می دهد که سقوط وهابیت با چنین اعمال ننگینی نزدیک است.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.