خانه » اخبار و رویدادها » اطلاعات جامعی از شهدای ورامین وجود ندارد

اطلاعات جامعی از شهدای ورامین وجود ندارد

mostanad-ayatollah-mahmoodi-(3)

به گزارش ورامین سیتی به نقل از مهر، ظهر دوشنبه امام جمعه ورامین در دیدار با اعضای معاونت راهبردی و اشراف فرماندهی کل قوا به وضعیت کشور قبل از پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: بنده بارها گفته ام که مردم کشورمان در بهشت زندگی می کنند زیرا دوران پهلوی را دیده و به خوبی با مشکلات آن روبرو بوده ام.

وی با اشاره به اتفاقات رخ داده در کشورهای منطقه تأکید کرد: اگرچه بیش از ۵۷ کشور اسلامی در جهان وجود دارد اما هیچکدام از امنیت و نظم ایران برخوردار نبوده و این نیز به برکت استقرار نظام اسلامی و تلاش سربازان آن نظیر پلیس است.

این مسئول عنوان کرد: امروز کشورهای همسایه ایران نظیر عراق، افغانستان و پاکستان و ترکیه و برخی کشورهای اسلامی نظیر سوریه و اردن و مصر و … دارای مشکلات متعدد بوده و از بسیاری معضلات امنیتی رنج می برند، موضوعی در کشور ما وجود ندارد.

امام جمعه ورامین در ادامه با تجلیل از مقام شهدای انقلاب اسلامی تأکید کرد: شهدای انقلاب اسلامی ستارگان درخشان این مرز و بوم هستند و باید نسبت به ادامه یافتن سیره و مسیر آنان در زندگی مردم به ویژه جوانان و نوجوانان این کشور همت گمارد.

وی تأکید کرد: دشمنان انقلاب اسلامی تلاش دارند تا آینده سازان کشور با الگوهای ناب اسلامی و انقلابی نظیر شهدا آشنا نشوند و در این مسیر الگوهای کاذب غربی را با استفاده از امکانات و تجهیزات خود مطرح می سازند که این موضوع هوشیاری مسئولان را می طلبد.

محمودی یادآور شد: متأسفانه برخی وصیت نامه ها و زندگی نامه های شهدای انقلاب اسلامی در دسترس مردم نیست به همین خاطر باید مسئولان مربوطه در این زمینه برنامه های ویژه ای را برای آشنایی بیشتر نسل جوان با شهدای این مرز بوم تدارک ببینند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی ورامین گفت: امروز مجموعه جامعی از زندگی نامه، وصیت نامه و آثار تمامی شهدای ورامین وجود ندارد و این موضوع باید هرچه سریعتر رفع شده و شهیدان دیار ۱۵ خرداد به جوانان این مرز و بوم معرفی شوند.

ظهر امروز هیئتی از سوی معاونت راهبردی و اشراف فرماندهی کل قوا به سرپرستی سردار غیاثی با حضور در بیت شهیدان ارزانی، ملکی، محمودی، قمی با خانواده این شهیدان دیدار کردند.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.