خانه » اخبار و رویدادها » بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستانهای استان تهران به مناسبت روز قدس

بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستانهای استان تهران به مناسبت روز قدس

بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستانهای استان تهران به مناسبت روز جهانی قدس به همراه مسیرهای راهپیمایی در استان تهران صادر شد.

به گزارش ورامین سیتی به نقل از مهر،  شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستانهای استان تهران در متن بیانیه خود آورده است: روز قدس روز لبیک به فرمان رهبر کبیر انقلاب و روز خیزش حق طلبان علیه صهیونست و مستکبران است.

ملت بزرگ و قهرمان فلسطین توانست با مقاومت و پایداری خود چهره ی صهیونیست جنایتکار و امریکا و همپیمانان آنان را برای جهانیان آشکار نماید و برای همیشه به مردم جهان، اسرائیل را به عنوان یک مزدور جنایتکار معرفی نماید.

ایستادگی و مقاومت مسلمانان فلسطین از سویی و پیروزی انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی (ره) از سویی دیگر، سبب بیداری اسلامی و ریزش حکام ظالم گردید.

رهبر کبیر انقلاب (ره) با بینش و بصیرت خاص خود جمعه ی آخر ماه مبارک رمضان را روز قدس اعلام می نمایند تا تمام جهان اسلام یکپارچه آزادی و آزادگی را فریاد زنند و خانه ی سست صهیونیست ها را بلرزانند.

پیروزی های ایران در ۸ سال دفاع مقدس؛ حزب الله لبنان در جنگ ۳۳ روزه و ایستادگی مردم غزه در جنگ ۲۲ روزه پایانی بود بر ادعاهای اسرائیل و امریکا که روزی بر آن خیال بودند که ابر قدرت جهان هستند و هیچ کشوری نمی تواند در برابر آنان قد علم کند، اما امروز پیروزی های سید حسن نصراله و بیداری اسلامی همگی تاییدی بر سستی خانه ی این غده ی سرطانی است که اتحاد مسلمین جهان می تواند این غده ی سرطانی را برای همیشه  نابود نمایند.

ملت بیدار و همیشه در صحنه ی ایران اسلامی امسال نیز شور و شعور خود را یکبار دیگر به جهانیان نشان می دهند و گرمای حضور خود را بر گرمای تابستان غالب می نمایند و با شرکت در راهپیمایی با شکوه روز قدس مشت محکمی بر دهان یاوه گویان اسرائیلی و امریکایی خواهند کوبید و نشان خواهند داد که تا نابودی صهیونیست ها درحمایت از مردم مظلوم فلسطین از هیچ کمکی کوتاهی نخواهند کرد.

مردم شریف و ولایتمدار شهرستان های استان تهران نیز با حضور خود در راهپیمایی روز جهانی قدس یکبار دیگر با آرمان های امام امت (ره) تجدید بیعت می کنند و برگ زرین دیگری در کارنامه ی خود ثبت خواهند کرد.

ضمنا در شهرستان های استان تهران مسیر های راهپیمایی به شرح ذیل است:

شهرستان ورامین: شروع راهپیمایی از مقابل مسجد صاحب الزمان(عج) به سوی میدان امام (ره) و پس از عبور از میدان امام حسین(ع) ادامه مسیر به سوی مسجد جامع ورامین خواهد بود.

در شهرستان شهریار نیز مسیر راهپیمایی از خیابان انقلاب شروع خواهد شد و مردم پس از پشت سر گذاشتن خیابان شهید محسنی  به میدان امام (ره) خواهند رفت و در خاتمه در مسجد جامع خیرآباد تجمع خواهند نمود.

در شهرستان دماوند نیز امت حزب الله از میدان امام خمینی (ره) به سوی میدان ۱۷ شهریور راهپیمایی خواهند نمود و پس از عبور از خیابان شهید نواب در مسجدجامع دماوند تجمع خواهند کرد.

در رباط کریم نیز مردم از میدان شهرداری راهپیمایی را شروع و در مسجد جامع رباط کریم تجمع خواهند کرد.

در شهرستان اسلامشهر گروهی از مردم از شهرک مهدیه به سوی مسجد جامع راهپیمایی خواهند نمود و گروهی نیز از مقابل ناحیه ی مقاومت سید الشهدا به سوی مسجد جامع اسلامشهر راهپیمایی خواهند کرد.

در شهرستان پیشوا نیز امت حزب الله از میدان نماز این شهرستان به سوی آستانه ی امام زاده جعفر راهپیمایی خواهند کرد.

در سایر شهرستان ها و بخش های استان نیز مردم پس از عبور از مسیر های راهپیمایی در مصلاهای نمازجمعه تجمع خواهند کرد.

روز قدس روز تجلی باورهای ملت های مسلمان است

مدیریت آموزش و پرورش ورامین ضمن دعوت از فرهنگیان و دانش آموزان برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس اعلام کرد: روز قدس، روز تجلی باورهای ملتهای مسلمان است.

همزمان با نزدیک شدن به آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و را هپیمایی روز جهانی قدس، مدیریت آموزش و پرورش ورامین با صدور بیانیه ای خواستار حضور پرشور ملت مسلمان ایران بویژه فرهنگیان و دانش آموزان در راهپیمایی روز قدس شد.

در بخشی از این بیانیه آمده است: روز قدس روز تجلی باورهای ملت های مسلمان است. روز قدس روزی است که ملتهای مسلمان در یک صف واحد و با یک شعار مشترک آزادی قدس شریف از یوغ استکبار جهانی را فریاد می زنند. روز قدس روزی است که بار دیگر آرمان آزادی فلسطین را به مسلمانان و تمامی مردم جهان یاد آور می شود.

این بیانیه افزوده است: فرهنگیان و دانش آموزان همواره در خط مقدم دفاع از ارزشها و آرمانهای امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی بوده و هستند و با حضور پرشور خود در راهپیمایی روز قدس بار دیگر به جهانیان ثابت خواهند نمود که فلسطین تنها نیست و آزادی آن آرزوی مسلمانان جهان است.

در پایان این بیانیه از فرهنگیان و دانش آموزان دعوت شده است تا روز جمعه در صف های منسجم در راهپیمایی روز قدس شرکت کرده و مشت محکمی به دهان یاوه گویان صهیونیست بزنند.

روز قدس روز تبلور حماسه سیاسی مسلمانان است

بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستانهای ورامین و قرچک با صدور بیانیه ای با اشاره به راهپیمایی روز جهانی قدس اعلام کردند که روز قدس، روز خیزش مسلمانان جهان است.

بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستانهای ورامین و قرچک با صدور بیانیه ای از ملت مومن و انقلابی ایران دعوت کرده است تا در روز جمعه در راهپیمایی روز جهانی قدس حماسه سیاسی دیگری را رقم بزنند و با تبعیت از سخنان رهبر کبیر انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری بار دیگر ضرورت آزادی قدس شریف را یادآور شوند.

در این بیانیه با اشاره به حوادث اخیر در جهان اسلام نظیر ناآرامی های مصر، حضور تروریستها در سوریه، سرکوب شیعیان بحرین و ادامه شهرک سازی ها در بیت المقدس حضور در راهپیمایی روز قدس را یک وظیفه دانست که بر دوش یکایک مسلمانان قرار دارد.

در قسمت دیگری از این بیانیه آمده است: بر خود لازم می دانیم تا از خانواده معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگان دعوت کنیم تا در روز قدس با حضور انقلابی خود ثابت کنند که هنوز جنگ تمام نشده است و این عزیزان در صف مقدم دفاع از مبانی اسلامی قرار دارند.

در پایان این بیانیه ابراز امیدواری شده است که روزی برسد که مسلمانان و آزادیخواهان جهان آزادی قدس شریف و اضمحلال صهیونیسم بین الملل را ببینند.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.