خانه » اخبار و رویدادها » اجتماعی » سرهگ فلاحی :رتبه اول رضایتمندی مردم به کلانتری های ورامین رسید/ افزایش ۳۸۵ درصدی کشفیات در ورامین

سرهگ فلاحی :رتبه اول رضایتمندی مردم به کلانتری های ورامین رسید/ افزایش ۳۸۵ درصدی کشفیات در ورامین

فرمانده انتظامی شهرستان ورامین عنوان داشت: طبق نظر سنجی که توسط ناجا انجام شده بود، خوشبختانه در سال ۹۱ کلانتریهای شهرستان ورامین در بحث رضایتمندی مردم رتبه اول را کسب کردند.

به گزارش ورامین سیتی به نقل از مهر، سرهنگ شاهپور فلاحی در نشست خبری که صبح سه شنبه برگزار شد، افزود: نیروی انتظامی نقش اساسی در تأمین امنیت و ایجاد نظم در جامعه دارد و در چند سال اخیر شاهد تلاش بسیار خوب مأموران انتظامی برای تحقق این مهم بوده ‌ایم.

وی بیان داشت: همکاری مردم با نیروهای نظامی و انتظامی امری بسیار اساسی و مهم است که در سایه این همکاری شاهد امنیت پایدار در سطح شهرستان هستیم.

قانون‌ مندی سدی محکم در قبال ترفند دشمن است

فرمانده انتظامی شهرستان ورامین یکی از شیوه ‌های نفوذ دشمن را عدم رعایت و سستی در اعمال قانون در جامعه نامید و ادامه داد: قانون‌ مندی سدی محکم در قبال ترفند دشمن است.

وی تصریح کرد: امنیت در جامعه از چنان اهمیتی برخوردار است که بدون آن امکان هیچ گونه زندگی و فعالیتی در زمینه های مختلف وجود ندارد و فضا را برای دزدان، قاچاقچیان، افراد لاابالی و انجام فعالیتهای ناهنجار آماده می کند.

سرهنگ فلاحی اضافه کرد: بنا به تدبیر فرماندهی انتظامی شرق استان تهران، برنامه ریزی بسیار خوبی در سطح استان حاکم بود؛ فرماندهی انتظامی شهرستان ورامین نیز در جهت ارتقای امنیت اجتماعی، ایجاد بستر مناسب و آرامش برای عموم شهروندان در شهرستان برنامه های بسیار خوبی برای انجام تعطیلات نوروزی شهروندان در سه ماهه اول سال جاری تدوین کرده بود.

آمار کشفیات در ورامین ۳۸۵ درصد افزایش یافته است

وی عنوان داشت: در این راستا برابر آمار مقایسه ای که در ایام نوروز امسال و سال گذشته انجام شد، خوشبختانه این شهرستان با تلاش شبانه روزی بی وقفه همکاران نیروی انتظامی توانست، آمار کشفیات را به ۳۸۵ درصد افزایش دهند که این یکی از موفقیتهای روز افزون همکاران بنده در فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان ورامین بوده است.

فرمانده انتظامی شهرستان ورامین ادامه داد: همچنین برای برگزاری مراسم مختلف در سطح شهرستان امنیت مطلوب و مناسبی ایجاد شده بود که با هیچ مورد خاصی در کلیه برنامه ها و مراسم در سال جاری برخورد نکرده ایم.

وی تصریح کرد: طرحهای خوبی مانند طرح برخورد با اراذل و اوباش، ساماندهی معتادین خیابانی طبق هماهنگیهای به عمل آمده با مقامهای قضایی، اجرای طرحها به صورت روزانه، اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در نقاط آلوده و پاکسازی نقاطی که از قبل تعیین شده بود، انجام شده و بحمدالله رضایتمندی مردم را دربرداشته است.

سرهنگ فلاحی اضافه کرد: این طرحها با همکاری دیگر ادارات مرتبط با نیروی انتظامی، همچنین پلیسهای تخصصی اعم از پلیس اطلاعات، راهور و مبارزه با مواد مخدر که در یک جهت و با یک هدف یعنی تأمین امنیت برای مردم، اجرا شده است که موفق شدیم در این طرحها تعداد یکهزار و ۷۱۰ دستگاه خودرو و یکهزار و ۹۷۱ دستگاه موتور سیکلت را توقیف کنیم و برابر قوانین و مقررات اعمال قانون شود.

انهدام باندهای “رعد” و “آپاچی” در ورامین

وی عنوان داشت: تعدادی از باندهای سارقین از جمله باند بزرگ “رعد” که اقدام به سرقت لوازم و تجهیزات برق می کردند، منهدم شده اند و دستگیری و فروپاشی باند “آپاچی” را داشته ایم که این باند اقدام به سرقت موتور سیکلتهای “پولسار” و “آپاچی” از سطح حوزه شهرستان ورامین و شهرستانهای همجوار از جمله تهران بزرگ می کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ورامین افزود: همچنین همکاران بنده موفق شدند عاملان اصلی دو باند بزرگ سارقین لوازم خودرو و محتویات داخل خودرو که از شهرستانهای همجوار سرقت می کردند را دستگیر و این باند را منهدم کنند.

وی یادآور شد: ایجاد امنیت در مراسم سخنرانی نامزدهای ریاست جمهوری را در سطح شهرستان جزو برنامه های این فرماندهی بود که به حول قوه الهی امنیت بسیار مطلوب و خوبی شکل گرفت و همچنین در بحث امنیت دهی به مردمی که پای صندوقهای اخذ رأی حاضر شدند و حضور ۸۵ درصدی را در سطح شهرستان شاهد بودیم، توانستیم موفق شویم و بحمدالله امنیت مطلوبی ایجاد شد.

کشف ۱۴۷ درصد از جرائم به وقوع پیوسته در ورامین

سرهنگ فلاحی ادامه داد: در سه ماهه اول سال ۹۲ طبق ارزیابی انجام شده در ایام تعطیلات نوروز ۳۸۵ افزایش کشفیات داشتیم، اما در سه ماهه اول امسال طبق آمار ارزیابی که مجدداً به عمل آمد، ۸۵ درصد دیگر افزایش کشفیات داشته ایم و از جرائمی که به وقوع پیوسته بود ۱۴۷ درصد کشف شد که عملکرد مطلوبی برای شهرستان است.

وی عنوان داشت: طبق نظر سنجی که توسط ناجا انجام شده بود خوشبختانه در سال ۹۱ کلانتریهای شهرستان ورامین در بحث رضایت مندی مردم رتبه اول را کسب کردند و در سه ماهه اول سال ۹۲ نیز فرماندهی شرق استان تهران رتبه دوم در بحث رضایت مندی را کسب کرده است.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.