خانه » اخبار و رویدادها » بسته های فرهنگی شهرداری به مساجد ورامین اهداء شد

بسته های فرهنگی شهرداری به مساجد ورامین اهداء شد

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری ورامین گفت : در آستانه فرا رسیدن ماه مبارک رمضان بسته های فرهنگی و تنظیفی به مساجد شهر ورامین اهداء گردید .

محمد راشدی گفت : مساجد به عنوان پایه های استوار معنویت می باشند و شهردار ی ورامین با مساجد این شهر دارای رابطه های عمیق فرهنگی و مذهبی بوده و در جهت تقویت این رابطه تلاش می کند.

وی افزود : مساجد از جمله مراکز مذهبی هستند که شهروندان در ایام مختلف سال و به خصوص در ماه مبارک رمضان با حضور در این مراکز در پی کسب بیشتر فیوضات معنوی و مذهبی بوده و در جهت برگزاری هر چه با شکوه تر مراسم مذهبی و عرفانی ،از سوی شهرداری بسته های فرهنگی شامل ادعیه های مذهبی ، بنرهای مناسبتی و کتب مربوط به ماه مبارک رمضان به ۸۰ مسجد شهر اهداء گردید .

وی اظهارداشت : علاوه بر این شهرداری در راستای اجرای طرح غبار روبی مساجد اقدام به اهدا بسته های تنظیف شامل صابون مایع ، پودر شستشو ، سفید کننده ، ضد غفونی کننده ، جارو ،تی ، سموم دفع حشرات ، دستمال تنظیف و گلاب به ارزش یک میلیون ۵۰۰ هزار ریال به مساجد نموده است .

وی تصریح کرد : شهرداری ورامین در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری در ارتقاء جایگاه مساجد در حال تهیه اساسنامه ای است که بر اساس آن بتواند کمک های خود را در جهت عمران و آبادنی مساجد به این امر اختصاص دهد .

ایرنا

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.