خانه » شهدای ورامین » وصیت نامه شهید محمد خرسندی

وصیت نامه شهید محمد خرسندی

بسم الله الرحمن الرحیم

ننگرید آنان که درراه خداکشته می شوند مرده اند بلکه زنده اند و نزد خدایشان روزی می خورند

با سلام به یگانه منجی عالم بشریت حضرت مهدی حجت ابن الحسن العسگری (عج) و نائب برحقش قلب تپنده ملت امام خمینی وبا درود فراوان به ارواح طیبه و مقدس شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی و با سلام و درود فراوان به امت شهید پرور ایران .

شهادت می دهم به یگانگی خداوند و پیامبری حضرت رسول الله وامامت چهارده معصوم(ع) و رهبری و ولایت امام خمینی . من با ایمانی راسخ و کامل عازم به جبهه شدم تابتوانم همگام با سایر رزمندگان برقلب دشمن زبون یورش بریم و اسلام را سربلند نمایم.

 وقتی امام فرمان میدهد جوانها باید به جبهه بروند و تنور جبهه راگرم نگه دارند ، ندای او را لبیک گفتم که لبیک به ندای امام حسین (ع)است.  دراین برهه از زمان بر مردم ایران واجب است به جبهه بیایند و کمک کنند و اسلام را یاری دهند.

من برای پیروزی آمده ام به جبهه و اگر در بین آن شهادتی نصیبم شد سعادتی بس عالی و عظیم دارم.  همه ما ازخدائیم و بسوی او باز می گردیم وانا الله وانا الیه راجعون. پس چه بهتربا شهادت به لقاالله برسیم .

پیام به خانواده عزیزم :بدانید اگرمن شهید شوم سعادتی است که شماها داشتیدکه توانستیدچنین فرزندی را در دامن خود پروراندید و با دست خودتان عازم به جبهه نمودید. درشهادتم هرگز نگریید سیاه مپوشید تا مشت محکمی به منافقین بخورد مادرجان قدربدان که مادرشهید می باشی این افتخار است که تو داری، میدانم شبها بیدار ماندی زحمت کشیدی بزرگم نمودی ، ولی الان موقع جنگ و دفاعم از اسلام می باشد . پس دعا گوی رزمندگان باش و بدان دربهشت ابدی جاودان هستی و صبر بکن که خداوند با صابران است .

 پیام به امت شهید پرور ایران: امام را یاری دهید از او دفاع کنید او را نرنجانید به فرامین او گوش دهید  قدر بدانید که چنین رهبری درحقیقت که نعمت الهی می باشد داریم . او بود که ما را ازمنجلاب ذلت و خواری درآورد و همچنین از یاران امام بخصوص آیت الله مشکینی دفاع کنید .

خدایا خدایا تاانقلاب مهدی خمینی رانگه دار رزمندگان اسلام نصرت عطا بفرما

تیب حضرت عبدالعظیم گروهان شهید دستغیب جمعه ۶۲/۱۲/۵

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.