خانه » شهدای ورامین » وصیت نامه شهید ناصر قبادی

وصیت نامه شهید ناصر قبادی

http://dlnew.ir/varamincity.com/tasavir/shohada/tasavir-shohadaye-varamin/shahid-naser-ghabadi-01.jpg

بسم اله الرحمن الرحیم

مکتبی که شهادت دارد اسارت ندارد . امام خمینی

 امروز باید همه و همه در تلاش این باشید که انقلاب اسلامی را به پیش برید و وظیفه یکایک شماست که از اسلام صیانت کنید وهمه مدیون این رهبری و این انقلاب هستیم و برای همین است که باید شب و روز تلاش کرد و از انقلاب اسلامی با زبان و جان و مال پشتیبانی کرد چرا که دشمن ضربه شدیدی از اسلام خورده است و مرتب در فکر این است که ضربه به اسلام بزند و بارها این را از سوی ابرقدرتهای شرق و غرب دیده اید و این آمریکاست که هر روز با نقشه ای جدید و با جلوه ای فریبنده میخواهد ضربه به اسلام و مسلمین بزند و بر همه واجب است که با وحدت خویش جلوی توطئه های دشمنان را بگیرید تا دشمن کوچکترین صدمه ای به جمهوری اسلامی برساند امروزه تمامی مستضعفان دنیا چشم به انقلاب اسلامی ایران دوخته و امید خویش را بعد از خدای متعال به این انقلاب دارند و در این راه تنها با وحدت کلمه بین مسلمین است که میتوان دشمن را به زانو در آورد و همیشه در صدد این باشید که خدای ناکرده بین شما شکاف ایجاد نشود و از مسائلی که باعث تفرقه میشود شدیداً بپرهیزید و در این راه همیشه پشتیبان ولایت فقیه بوده و امام حاضر خویش را بشناسید و از ولایت فقیه که همان ولایت خدا و رسول خدا و ائمه اطهار علیهم السلام است پیروی کنید .

پدر و مادر و برادران و خواهرانم ، شاید وقتی که این نوشته را میخوانید دیگر من نباشم و خداوند این لطف را به من کرده باشد که شهید بشوم و بسوی پروردگار خویش رجعت کنم و به لقاءالله بپیوندم . برای یک فرد مسلمان و آگاه مرگی وجود ندارد چرا که مردن یک دگرگونی است و از دنیای مادی به دنیای معنوی رفتن است .

در مردنم گریه نکنید چرا که من نزد شما امانتی از جانب خدا بودم و این امتحان از جانب پروردگار برای شما می باشد و چو ن شما از این امتحان سربلند بیرون آمدید باید خوشحال باشید که فرزندی را در راه خدا داده اید که خداوند خود داده و خود نیز می گیرد و این مردن برای همه می باشد و تنها خداون جاودانی است .

و از مادر عزیزم عاجزانه میخواهم که در سوگ من اشک نریزد و همیشه باید در مقابل مصائب استوار و بردبار باشد که خداوند صابرین را دوست دارد و خوشحال باشید که فرزندی را در راه خدا قربانی داده اید . انشاءالله خداوند به شایستگی قبول کند .

و شما دوستانم . از یاری امام دست بر ندارید و همیشه ندای امام را لبیک گویید و به مسائل اسلامی بیشترین توجه را داشته باشید از غیبت و تهمت جداً بپرهیزید و کار را فقط برای رضای خدا انجام دهید و وحدت کلمه داشته باشید به نماز اهمیت خاصی بدهید وآنرا به جماعت در مساجد برگزار کنید و از مسائلی که باعث تفرقه می شود شدیداً دوری کنید . توفیق شما را از خداوند متعال خواستارم و در پایان شما را از نیرنگهای دشمنان و منافقین آگاه می کنم که هیچگاه فریب آنان را نخورید و یکدیگر را به کارهای خیر و مسائل اسلامی توصیه کنید .

شما برادران سپاه و بسیج :

شما بازوی مسلح ولایت فقیه و سربازان اسلام هستید پس باید به وظیفه خطیری که دارید آگاه باشید که آن صیانت از اسلام عزیز است و در این باره باید شب و روز برای رضای خداوند و حراست از دین خدا تلاش کنید همه ما مدیون این رهبری و این انقلاب هستیم پس باید این انقلاب را به اقصی نقاط دنیا صادر کرده و مقدمه ظهور حضرت مهدی (عج) را فراهم آوریم در این راه باید بیشتر به مسائل اخلاقی ( اخلاق اسلامی ) توجه کنیم .

از غیبت و تهمت و افتراء دوری کنید وهمه در یک صف آهنین برای خدا پیکار کنید و حالت جاذبه داشته باشید تا بتوانید افراد گمراه را به راه راست هدایت کنید . این گفته امام بزرگوارمان که فرموده اند وحدت داشته باشید را در عمل پیاده کنید و همه به ریسمان الهی چنگ بزنید و در یک صف واحد برای رضای خدا انقلاب اسلامی را به پیش ببرید .

 به امید پیروزی اسلام

سرباز اسلام ناصر قبادی

۶۰/۹/۱۹

http://dlnew.ir/varamincity.com/tasavir/shohada/tasavir-shohadaye-varamin/shahid-naser-ghabadi-02.jpg

منبع : لاله های سجاد

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.