خانه » شهدای ورامین » وصیت نامه شهید اصغر جنیدی

وصیت نامه شهید اصغر جنیدی

vasiyatname211 وصیت نامه شهید حسین تاجیک خاوه

سلام به سرور شهیدان حسین بن علی(ع) و رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران امام خمینی ، سلام و درود به رزمندگان که در جبهه حق علیه باطل می جنگند ، سلام به پدران ومادران شهدا وسلام به پدر و مادرانی که جنازه فرزندشان هنوز به دستشان نرسیده است وچشم انتظارند . مادرجان ، خواهرم و برادرم سلام . امیدوارم سلام گرم مرا که در سنگر نشسته ام و این بعث عراق را میکشم و به جهنم می فرستم بپذیرید. امید است همگی در پناه حضرت حق و در سایه بقیهً الله به  آرمانهای دنیوی و سعادت اخروی نائل گردید .

اما روی سخنم با مادرم ، همچنان که مطلع بودید بنده از اول برای شما آنطور که می بایست فرزند خوب و خدمتگزار باشم نبودم ، اما امیدوارم در راه خدمت به اسلام عزیز از عایدات خود ، شماها را شریک قراردهم و نیز میدانید که خداوند متعال این بنده نا قابل را برای شما چندمین بار است عطا کرده بله مادرم اکنون که در این راه قدم می گذارم نه برای انتقام بلکه برای خدا و برای احیاء اسلام و قرآن ؛ هر تیری که به طرف دشمن نشانه روم بخاطر خدا و هرتیری که بسویم آید برای رضای خدا . من خود آگاهانه این راه را انتخاب نمودم راهی که حسین (ع) برای خویشتن انتخاب نمود.
اما سخنی با مادرم
به خود ببال و افتخارکن که فرزندت را در راه خدا دادی همچو مادر وهب شیر دل  و صبور باش و لباس نو  بپوش و شادی کن و بر سر مزارم شیرینی تقسیم کن چون یمن ندارد در شب دامادی گریه کرد مادرم خواهرانم را جمع کن و شادی کنید و برای من گریه نکنید و اما خواهرانم که همچون دایه ای مهربان و دلسوز برایم بودید من از شما خجالت میکشم  چون شما بسیار زحمت مرا کشیدید و برایم محبت داشتید و مرا همچو فرزند خویش با شیره ی جانتان پروردید برایم گریه نکنید برایم شادی کنید و جامه های نو بپوشید زیرا تنهابرادرتان داماد شده ، دامادی که خلعت دامادی کفن و حنای عروسیش خون و حجله ی زفافش قبر و چه عروسی بهتر از این که جوانی همچو قاسم بن الحسن عروسی کند امیدوارم که برادری  خوب و فرزندی لایق برای مادرم بوده باشم .
و اما سخنی با برادرم  ؛ برادر عزیز و مهربانم که همچو پدری مهربان و دلسوز برایم  بودی و هرگز نگذاشتی غم بی پدری را حس کنم  برادرم اگر خبر شهادت تنها برادرت را شنیدی صبور باش جامه  نو بپوش دوستانم را جمع کن و بین آنها شیرینی تقسیم و به آنها بگو تنها برادرم داماد شده برادرم من این راه را آگاهانه انتخاب کرده ام و در انتخاب آن اجباری نبوده است من راه حسینیان را انتخاب کرده ام . از برای مکتبم وملتم و مملکتم . امیدوارم برادر خوبی برایت بوده باشم برای همه شما طلب صبر و استقامت از پروردگار را خواهانم . آخرین جمله  من به شما مادر ، خواهر و برادر این است امام را دعا کنید ، اسلام را پشتیبان باشید و باز هم امام را دعا کنید .

و السلام علیکم و رحمت الله

پاسدار اصغر جنیدی ۶۰/۳/۱۲

امام را دعا کنید

یک نظر

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.