خانه » اخبار و رویدادها » آیت الله محمودی: کاری نکنیم امام عصر (عج) با دیدن نامه اعمال ما گریه کنند

آیت الله محمودی: کاری نکنیم امام عصر (عج) با دیدن نامه اعمال ما گریه کنند

به گزارش ورامین سیتی به نقل از فارس ، آیت‌الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته ورامین پس از توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: تقوای الهی باعث رستگاری انسان خواهد شد.

امام جمعه ورامین تأکید کرد: طبق آیات و روایات اگر افراد تعقل نمایند و هدایت‌های الهی را بشنوند وارد جهنم نخواهند شد، سعادت و شقاوت اخروی، همه به دست خود انسان است، خداوند راه را نشان داده،اجباری نیست از کدام راه برود، عقل از درون ما را به سعادت و نفس از درون ما را به شقاوت راهنمایی می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین ادامه داد: دعوت کنندگان به حق و شر در درون و بیرون ما وجود دارند،در بیرون هم پیامبران و اولیاء الهی ما را به سعادت می‌خوانند و شیاطین انسان‌ها را به شقاوت دعوت می‌کنند، مبادا با تقلب، تزویر، دروغ، خیانت و … به خود ضرر برسانیم، امروز حجت بر ما تمام است.

دشمنان با شهادت آیت‌الله بهشتی ضربه بزرگی بر انقلاب اسلامی وارد آوردند

آیت‌الله محمودی گلپایگانی با اشاره به هفتم تیر ماه و روز قوه قضاییه خاطرنشان کرد: امر قضایی بسیار مشکل و در عین حال با اهمیت است، افراد باید با حوصله وقت بگذارند و زحمت بکشند، راه صعب العبور است، البته خدمات دستگاه قضایی در حل منازعات و اختلافات قابل تقدیر است.

امام جمعه ورامین با اشاره به شهادت آیت‌الله شهید دکتر بهشتی و یاران با وفای ایشان ادامه داد: دشمنان با شهادت آیت‌الله بهشتی ضربه بزرگی بر انقلاب اسلامی وارد آوردند، شهادت این بزرگواران خیانت بزرگی به اسلام بود، منافقان حتی با این کار به خود هم خیانت کردند.

وی در ادامه تصریح کرد: البته یاد و خاطره شهید بزرگوار بهشتی هرگز از تاریخ پاک نخواهد شد.

گرامیداشت یاد و خاطره شهید دکتر چمران

خطیب جمعه ورامین با تأکید بر تاثیر شگرف خون شهدا بر بالندگی نظام اسلامی عنوان کرد: سالروز شهادت دکتر شهید چمران را نیز گرامی می‌داریم، وی از شخصیت‌های برجسته و بزرگ علمی و فکری بودند و با شهادت خود راه انبیاء و اولیاء الهی را طی کردند.

آیت‌الله محمودی گفت: اگر نبود پایداری و جوانمردی در هشت سال دفاع مقدس ما امروز مملکت و حکومتی نداشتیم، اما با این فداکاری‌ها یک نظام تازه تاسیس در برابر تمام دنیای کفر ایستاد.

امر تبلیغ از امور بسیار مهم است

آیت‌الله محمودی گلپایگانی با تأکید بر لزوم تبلیغ و اهمیت این امر عنوان کرد: سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی را گرامی می‌داریم، عزیزان ما در این سازمان در جهت هدایت مردم و تبلیغ اسلام عزیز خدمت می‌کنند، بدانید امر تبلیغ از امور بسیار مهم است.

کاری نکنیم امام عصر (عج) با دیدن نامه اعمال ما گریه کنند

آیت‌الله محمودی گلپایگانی با اشاره به نیمه شعبان و سالروز میلاد با سعادت امام زمان (عج) اضافه کرد: طبق روایات معتبر نامه اعمال ما در هفته یک یا چندبار خدمت امام عصر(عج) ارائه می‌شود، حواسمان جمع باشد، کاری نکنیم امام عصر (عج) با دیدن نامه اعمال ما به جای تبسم گریه کنند، حضرت در بین ما حضور دارند و اعمال ما را می‌بینند، مراقب اعمال خود باشیم.

انتخابات جمعه گذشته چشم دشمنان را کور کرد

نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین در ادامه خطبه‌های نماز جمعه به بررسی انتخابات ۲۴ خرداد پرداخت و افزود: انتخابات در سراسر کشور به خوبی اجرا شد،این انتخابات باعث عزت نظام گردید و مردم دنیا دیدند علیرغم تبلیغات دشمنان در جهت دلسرد کردن مردم و به کوری چشم دشمنان انتخابات با عظمت و شکوه برگزار گردید.

آیت‌الله محمودی گلپایگانی این حماسه عظیم سیاسی را لطف الهی دانست و تاکید کرد: محول القلوب خداوند است، قلب‌ها دست خدا است و این خدا است که مردم را علی‌رغم گرفتاری‌ها و گرانی‌ها پای صندوق‌های رای می‌آورد، این افتخار است برای نظام ما و باید به آن بالید.

صندوق‌های رای را بازشماری کنید/ننگ است اگر حقی در انتخابات تضییع شود

خطیب جمعه شهر ورامین در ادامه با اشاره به برخی اختلافات موجود در انتخابات شوراهای اسلامی شهر ورامین، خطاب به سرپرست فرمانداری شهرستان یادآور شد: از شما می‌خواهم صندوق‌ها را بازشماری کنید، اگر ادعای این آقایان که معترض هستند حق است به حق آنها رسیدگی شود.

آیت‌الله محمودی خاطرنشان کرد: این کار افتخار و عزت برای فرماندار و برگزار کنندگان انتخابات است که دنبال احقاق حقوق نامزدها باشند نه در فکر ماست مالی کردن برخی موارد، این از افتخارات نظام اسلامی و مسئولان نظام است که کاری کنند که همه چیز روشن باشد، حق کسی پایمال نشود.

پدر معنوی شهرستان ورامین در حالی که در میان فریادهای تکبیر نمازگزاران سخن می‌گفت، اظهار داشت: اگر حقی در انتخابات تضییع شود و آقایان بیایند پافشاری کنند که نباید صندوق‌ها بازشماری شود ننگ است برای ما، زشت است برای آن مسئول.

امام جمعه ورامین عنوان کرد: بنده شخصاً دوست ندارم در ورامین با آن همه سوابق روشن انقلابی شرایطی فراهم آید که بدنامی ایجاد شود و شبهه‌ای حاصل شود و نتایج انتخابات مورد اختلاف باشد، اگر بیایید پاسخ معترضان را بدهید بدنامی نیست، عزت و عظمت نظام است.

ابطال انتخابات در صورت تخلف عین عظمت است

نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین عنوان کرد: بررسی کنید، پا را پس نکشید، اگر بررسی کردید و قرار شد انتخابات ابطال شود بدانید آن ابطال در صورت تخلف عین عظمت است، نشان دهنده قدرت نظام است.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.